Forfatter Emne: Så blev vinterdepressionen lige udsat en måneds tid.  (Læst 2343 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

petervej

• Søndagskører
  • **
Så blev vinterdepressionen lige udsat en måneds tid.
« Dato: Oktober 17, 2009, 06:18:09 pm »

Her har man den sidste uge sidder og kigget ud på regnvejr og trusler om nattefrost i tv.
Og ganske rigtigt har landskabet flere morgener været frosthvidt.
Så er det man tænder op i kaminen, og tænker tilbage på en sæson med gode og knap så gode minder. Internettet bringer ikke megen trøst, for på de fleste mc foras begynder folk at spørge til vinter opbevaring.

Men midt i al elendigheden står man op til en lørdag med alletiders mc vejr.
Her en del km og mange hilsner senere kan jeg se, at jeg heldigvis ikke er den eneste som ikke har bestilt vinteropbevaring endnu. Når man så ydermere har haft en kanon tur, føler man sig næsten som et forårs kåd lam der hopper rundt på en solbeskinnet mark  :)

Varme efterårshilsner fra
Hørning

Larsot

• Plastikrocker
Re: Så blev vinterdepressionen lige udsat en måneds tid.
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2009, 06:38:28 pm »
Jeg er også lige kommet hjem efter en god lang smuk tur omkring give-billund -vejle egnen,mødte ingen på mc, der var dog lige en små-nysende Toyota corrolla , der lige skulle sættes på plads. Utroligt at de små 2g'er med deres nysende biler ,tror de kan accelerere fra en mc , det er ikke første gang , de prøver.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #2 Dato: Oktober 17, 2009, 07:19:49 pm »

Her har man den sidste uge sidder og kigget ud på regnvejr og trusler om nattefrost i tv.
Så er det man tænder op i kaminen, og tænker tilbage på en sæson med gode og knap så gode minder. Internettet bringer ikke megen trøst, for på de fleste mc foras begynder folk at spørge til vinter opbevaring.

Her en del km og mange hilsner senere kan jeg se, at jeg heldigvis ikke er den eneste som ikke har bestilt vinteropbevaring endnu. Når man så ydermere har haft en kanon tur, føler man sig næsten som et forårs kåd lam der hopper rundt på en solbeskinnet mark  :)

Hørning

Fed tur :thumbsup:

Næste gang, så buldr igennem Virring, så giver jeg kaffen  :wink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #3 Dato: Oktober 17, 2009, 11:13:29 pm »

Hørning

Fed tur :thumbsup:

Næste gang, så buldr igennem Virring, så giver jeg kaffen  :wink:

2 X god stil røvhuller  :respekt:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

petervej

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Oktober 18, 2009, 11:24:44 pm »

:thumbsup: Det er jo lige i nabolaget, så det skulle nok være muligt at kigge forbi..
Nu må vi så se om svinet kan lokkes ud af stalden mere i år, jeg krydser fingrene  :)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #5 Dato: Oktober 19, 2009, 08:30:23 am »
Vi var 7 mand der havde en super fed tur i går søndag, så du er bestemt ikke den eneste der stadigt "cykel" rundt i kulden...  :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #6 Dato: Oktober 19, 2009, 09:58:20 am »
min er skam heller ikke stillet væk endnu.....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....