Forfatter Emne: Lysdioder igen igen igen..  (Læst 5830 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

• Gæst
Lysdioder igen igen igen..
« Dato: August 23, 2005, 11:07:12 am »
Når.. det ser ud som om jeg kommer til at bruge nogle måneder på at lave lejlighed – så jeg smider lig alle mine vinter projekter på bordet nu!! Med udsigt til kopier, rædselsherredømme og total ydmygelse..

Er det muligt at tilslutte ekstra lysdioder til baglygten (650K2 normal pærebaglygte) – er det også muligt at gøre så de kun lyser, når man bremser ??

(underforstået - hvem kan gøre det for mig??  :wink:  :wink: )

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Lysdioder igen igen igen..
« Svar #1 Dato: August 23, 2005, 01:21:29 pm »
Citat fra: Bongers
Er det muligt at tilslutte ekstra lysdioder til baglygten (650K2 normal pærebaglygte) – er det også muligt at gøre så de kun lyser, når man bremser ??
Det burde faktisk være forholdsvis simpelt......  :roll:
Se det er så den komplicerede del........  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Bongers

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 23, 2005, 01:59:03 pm »
Citat fra: Hønse
Det burde faktisk være forholdsvis simpelt......  :roll:
Se det er så den komplicerede del........  :lol:

Hønse - nu ved jeg, at du har godt styr på det... (eller har prøvet at forklarer mig det en del gange  :lol:  :lol: ) tror godt jeg kan tilslutte ekstra dider - men kan det lade sig gøre, at de kun lyser når der bremses  :?:  :?:  ( og i så fald kan jeg vel bruge dioder, der blinker af sig selv  :roll:  :roll: )

Hønse

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 24, 2005, 04:18:03 pm »
Jeg har lige kigget på min og det kan godt lade sig gøre at sætte en stribe dioder i men jeg ved ikke hvor godt det vil blive og om det er umagen værd!!
I så fald skal de jo så bare tilsluttes dit bremselys (med den rigtige for-modstand på dioderne da de jo ikke tåler 12v ret længe!)
Det er hvis du bare vil have mere bremselys altså!

og i så fald kan jeg vel bruge dioder, der blinker af sig selv  :roll:  :roll: )

:?: Skal det også disko blinke når du bremser  :shock: eller....  :?
For hvis du vil have blinklyset op i baglygten er det lidt en anden snak, det mener jeg at Lars L har på sin nye model!

Er det blot fordi du evt. skal have et hvidt glas med røde dioder i, så ved jeg at man kan få dioder på en sokkel der passer lige i der hvor pæren plejer at side..... var det noget :?:  :idea:

(aka pre SV)

off-topic ad

Hønse

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: August 24, 2005, 04:47:52 pm »
Citat fra: Hønse
Er det blot fordi du evt. skal have et hvidt glas med røde dioder i, så ved jeg at man kan få dioder på en sokkel der passer lige i der hvor pæren plejer at side..... var det noget :?:  :idea:
Fandt lige den her til eks.: http://cgi.ebay.co.uk/Feu-cristal-SV-650-99-02-TL-1000R-S-97-03-Neuf_W0QQitemZ4569616693QQcategoryZ79079QQrdZ1QQcmdZViewItem
og pærer her: http://cgi.ebay.co.uk/2-X-19-LED-BULBS-SUZUKI-GSXR-BANDIT-HAYABUSA-TL-SV-RF_W0QQitemZ7995200587QQcategoryZ25628QQrdZ1QQcmdZViewItem det vælter med dem  :lol:

(aka pre SV)

off-topic ad

Bongers

• Gæst
« Svar #5 Dato: August 24, 2005, 09:37:42 pm »
jeg vil sætte ekstra bremselys i fodvileren - og helst, så det kun lyser når jeg bremser..

(baglygten vil jeg lade være...)

men vi kan tage den næste gang vi ses - mandag ??

Palle

• Søndagskører
  • **
  • Bike: Sv650S
« Svar #6 Dato: August 24, 2005, 11:39:21 pm »
Palle, Aalborg - Silver SV650S-03 Mods:  JMV kåbe, undertail og hugger. Sædeskal, Fuld Akrapovic titanium, Tre-mod, Hyperpro forgaffelfjedre, hvide blink mm.

Hønse

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: August 26, 2005, 01:29:41 pm »
jeg vil sætte ekstra bremselys i fodvileren - og helst, så det kun lyser når jeg bremser..

(baglygten vil jeg lade være...)

men vi kan tage den næste gang vi ses - mandag ??
Nåår, oky, no problemo!! :P

Jep, vi ses da mandag.....  8)

Jeg så lige sådan et baglygte-blink-system på ebay, som jeg nævner tidligere, bare hvis nogen skulle være intersserede  :arrow:  http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-TL-1000-SV-650-integrated-tail-light-and-lens_W0QQitemZ4569883788QQcategoryZ35580QQrdZ1QQcmdZViewItem
....endda med gule dioder i til blink  8)

(aka pre SV)

off-topic ad