Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har lige investeret i en ZX10R fra 08. Jeg kan se at der er en lille elmotor på nummerpladeholderen, som jeg går ud fra skal hæve pladen ved høj fart? Er der nogen, som ved hvordan den fungerer, og evt. hvem der laver sådan nogen?
Ja det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.
Citat fra: Stålkaninen efter Juni 28, 2009, 01:19:44 pmJa det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.Du får en bøde for ikke at ville sige hvem det er der kører, men ikke fartbøden.. Det vil jeg tro gælder selv om du siger at du ikke ved hvem det er.. Hvem er så dum at låne sit køretøj ud til en man ikke har navn på?Den bedste løsning er at stoppe med at være en kælling og tage den straf man fortjener!