Jeg har et Frank Tomas "Strike" 2-delt lædersæt med handsker og det var ikke billigt. Der har været flere problemer med kvaliteten - herunder nogle plastic-ender på velcro-låsene i ærmerne som er knækket af efter ½ år, så bliver thermo-foret meget hurtigt nusset (ikke beskidt - men der dannes små nullermænd over det hele), så revnede den ene handske i håndfladen på tværs af læderet (ikke i en syning - men på tværs af et stykke læder), pynte-læderet (over velcroen) på mine originale knee-sliders (aldrig brugt) er gået op i alle limninger og foret i det ene bokseben er gået op i syningen.
Sættet er passet og plejet efter alle forhandlerens forskrifter med de plejemidler som jeg købte sammen med sættet (læderfedt og marvolie) et par gange i løbet af hver sæson. Jeg har så vist muligt ikke kørt i regn med det - men det er sket et par gange ved uopmærksomhed.
Alle disse ting skete inden for de første 1-2 år - jeg har dog været for doven til at klage over det og kørt på min MC i stedet for at være negativ over det. Jeg køber dog nok ikke Frank Thomas igen.
Jakken kostede vist lige under 4.000 kr, bukserne ca. 3.000 kr. og handskerne ca. 800 kr. - købt hos Enghave Motor.
Mvh. Jakob