Forfatter Emne: Hjælp til Frank Thomas??  (Læst 4336 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Hjælp til Frank Thomas??
« Dato: Juli 22, 2009, 01:48:10 am »
er dette mærke godt eller er det noget crap jeg syntes det virker lidt skumgummi agtigt deres beskyttelse?????

help for det er nice design
« Senest Redigeret: Juli 22, 2009, 03:30:53 am af Gud »
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......

Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

Majse

• Moderator
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hjælp til Frank Thomas??
« Svar #1 Dato: Juli 22, 2009, 09:09:21 am »
Da jeg stod hos Aagesen og solgte tøj kom der faktisk en del i Frank Thomas tøj som ville have det erstattet med et andet mærke idet at syningerne var elendige.. Ved ikke om det ellers er godt.. Der er vel altid noget man kan sætte finger på ved de forskellige mærker..

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Juli 22, 2009, 09:33:48 am »
Jeg har et Frank Tomas "Strike" 2-delt lædersæt med handsker og det var ikke billigt. Der har været flere problemer med kvaliteten - herunder nogle plastic-ender på velcro-låsene i ærmerne som er knækket af efter ½ år, så bliver thermo-foret meget hurtigt nusset (ikke beskidt - men der dannes små nullermænd over det hele), så revnede den ene handske i håndfladen på tværs af læderet (ikke i en syning - men på tværs af et stykke læder), pynte-læderet (over velcroen) på mine originale knee-sliders (aldrig brugt) er gået op i alle limninger og foret i det ene bokseben er gået op i syningen.

Sættet er passet og plejet efter alle forhandlerens forskrifter med de plejemidler som jeg købte sammen med sættet (læderfedt og marvolie) et par gange i løbet af hver sæson. Jeg har så vist muligt ikke kørt i regn med det - men det er sket et par gange ved uopmærksomhed.

Alle disse ting skete inden for de første 1-2 år - jeg har dog været for doven til at klage over det og kørt på min MC i stedet for at være negativ over det. Jeg køber dog nok ikke Frank Thomas igen.

Jakken kostede vist lige under 4.000 kr, bukserne ca. 3.000 kr. og handskerne ca. 800 kr. - købt hos Enghave Motor.

Mvh. Jakob
« Senest Redigeret: Juli 24, 2009, 09:41:47 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
« Svar #3 Dato: Juli 24, 2009, 08:17:48 am »
Jeg har købt lidt Frank Thomas og har ingen problemer overhovedet!
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #4 Dato: Juli 24, 2009, 09:24:07 am »
Jeg har heller ikke haft problemer med noget af mit Frank Thomas - og jeg har ellers en del :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
« Svar #5 Dato: Juli 24, 2009, 05:02:32 pm »
Frank Thomas it is :-)
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......

Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div