Velkommen til - og så på verdens fedeste cykel!
Køb et multimeter og mål hvor meget skidtet lader. Batteriet _kan_ være fint, men hvis laderegulatoren ikke virker, bliver det kun værre og værre med at få startet svinet. Jeg har aldrig oplevet forskel på start med tændt/slukket lys, så det lader til at dit batteri er lige på grænsen til det ønskelige.
Mit koblingsgreb skal løftes en smule for at aktivere kontakten. Jeg har ikke gjort noget ved det, men en ny kontakt kunne være en mulighed, hvis ikke man bare kan flytte lidt på den gamle for at ændre aktiveringspunktet.
Det hjælper i hvert fald ikke at justere kablet
Den krombelagte møtrik kan du skrue af og på i vildskab. Husk at dreje styret helt til venstre når du skal løsne, og helt til højre når du skal spænde den. Den skal ha 65Nm.
Positionslyspæren har jeg ikke lige styr på. Den er 5w, men soklen ved jeg ikke. Pil ud og kig. En ny kan garanteret fås på den lokale tankstation, Brugsen, Føtex m.fl.
Du skal muligvis ha kåben af for at skifte den hvis ikke der sidder nogle skruer i glasset foran.