Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Henrik.poulsen efter Maj 21, 2009, 07:40:45 amCitat fra: Sajmon efter Maj 20, 2009, 11:47:29 pmOk.Jamen det er jo ikke længere væk end at vi kan slå hovederne sammen og finde ud af en løsning med at få det hele bestilt hjem og monteret, selvfølgelig forudsat min gaffel stadig har interesse?Jeg kommer fra Roskilde, og jeg har alle faciliteterne til rådighed... din gaffel har interesse. Hvor meget kortere er den end den min egnen ?Der må jeg sgu være dig svar skyldig. Jeg har skubbet min køler 10mm ind i bunden så jeg er sikker på forhjulet ikke rører, men det er kun forebyggende. Jeg skal have nogle mål fra dig - f.eks hvor langt der er fra bunden af stellet til midten af forhjulsakslen når forhjulet er løftet fra jorden...
Citat fra: Sajmon efter Maj 20, 2009, 11:47:29 pmOk.Jamen det er jo ikke længere væk end at vi kan slå hovederne sammen og finde ud af en løsning med at få det hele bestilt hjem og monteret, selvfølgelig forudsat min gaffel stadig har interesse?Jeg kommer fra Roskilde, og jeg har alle faciliteterne til rådighed... din gaffel har interesse. Hvor meget kortere er den end den min egnen ?
Ok.Jamen det er jo ikke længere væk end at vi kan slå hovederne sammen og finde ud af en løsning med at få det hele bestilt hjem og monteret, selvfølgelig forudsat min gaffel stadig har interesse?Jeg kommer fra Roskilde, og jeg har alle faciliteterne til rådighed...
Skal vi ikke bare mødes på mit værksted og snakke om det der?Der kan vi tage mål osv også..
Hvad siger du til lørdag formiddag?Sådan ved 9 tiden...
Citat fra: Sajmon efter Maj 22, 2009, 10:59:59 amHvad siger du til lørdag formiddag?Sådan ved 9 tiden...Lørdag kan jeg ikke..... hvad med søndag kl 10 ?kigget på clipons hvad med dem her ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Vortex-Clip-On-Handlebars-Suzuki-GSXR-1000-01-07-Bk_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122QQcategoryZ35587QQihZ003QQitemZ130297612180QQrdZ1QQsspagenameZWD2V
Husk på jeg kan være interesseret i forhjulet og skiverne, hvis vi da kan finde en pris vi begge kan være tilfredse med.