Forfatter Emne: traef og test af canam  (Læst 1575 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

poulviking

• Søndagskører
  • **
traef og test af canam
« Dato: Maj 18, 2009, 12:43:46 pm »
http://picasaweb.google.com.au/poulviking/StingerCanam?authkey=Gv1sRgCISP__XR0fzQtAE&feat=directlink

mig og 2 kammerater korte til traef i lordags det hedder "stinger rally" og er cirka 320 km  sydpaa ,oppe i bjergene bagved Ingham en by mellem Cairns og Townsville.

der kommer kun cirka 60 motorcykler da de ikke reklamere ret meget men det er  et godt sted at saette telt op.
den lokale velgorenheds klub staar for mad og drikke.
sondag korte vi til townsville og laa paa en camping plads, mandag morgen var vi saa ude at prove canam'en den er hurtig og bremser osse godt men styrtojet var svaert at vaenne sig til(meget kontant og retter ikke selv op)

derefter var det saa 350km hjem igen.

poul, cairns, australien.

ps denne tur paa bmw'en ikke sv, bmw'en har store side tasker og begge mine venner tager trailer med.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: traef og test af canam
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2009, 01:23:04 pm »
Det ser sjovt ud  :D Sådan en tur vil jeg også på en dag! God vind fra DK...  :thumbsup:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2009, 01:31:55 pm »
Det ser sjovt ud  :D Sådan en tur vil jeg også på en dag! God vind fra DK...  :thumbsup:

X2

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: Maj 18, 2009, 02:09:25 pm »

X2
X3, ja for satan.....se at få inviteret nogle vikinger down-under  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Helge

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Maj 20, 2009, 11:33:29 am »
jamen hvis der er nogen der kommer herned. kigger i da også bare forbi mig. godtnok i den anden ende af oz i forhold til poul viking. men så er der da lidt at køre efter  :D
i Australien med cbr 600

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #5 Dato: Maj 20, 2009, 12:34:27 pm »
jamen hvis der er nogen der kommer herned. kigger i da også bare forbi mig. godtnok i den anden ende af oz i forhold til poul viking. men så er der da lidt at køre efter  :D
he, det må kaldes en omvej af dimensioner  :afro:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....