Forfatter Emne: Prøvetur ved forhandler  (Læst 4279 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Prøvetur ved forhandler
« Svar #15 Dato: Maj 14, 2009, 08:05:13 am »
Har selv fået en prøvetur på en SV650 hos Enghave (mange år siden, inden jeg selv købte min egen SV... hos Enghave  :) )

Sidste år var jeg hos Enghave med en af mine venner.
Han fik lov at prøve både en GSXR750 og en GSXR1000 (dog på forskellige dage)
Godt nok lettere brugte modeller 1-2 år gamle, men alligevel.
Det synes jeg er i orden  :thumbsup:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Bjørn M

• Søndagskører
  • **
  • Yeah buddy!!!
« Svar #16 Dato: Maj 14, 2009, 09:46:41 am »
Kan i anbefale nogen bestemt forhandler i Randers? Ja eller resten af Djursland området?
Yeah buddy!!!

André B.K.

• Scooterfjæs
  • *
  • Aprilia Tuono 1000R 08
« Svar #17 Dato: Maj 14, 2009, 03:18:54 pm »
Prøv pitværkstedet i aidt ved hammel....
Jeg fik lov til at prøve en ny B-king derude.

Bjørn M

• Søndagskører
  • **
  • Yeah buddy!!!
« Svar #18 Dato: Maj 14, 2009, 07:59:13 pm »
Prøv pitværkstedet i aidt ved hammel....
Jeg fik lov til at prøve en ny B-king derude.

Virker de seriøse osv.? Kiggede lige deres hjemmeside, mange stavefejl - derfor er man naturligvis ikke en dårlig forhandler/mekaniker :)
Yeah buddy!!!

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #19 Dato: Maj 14, 2009, 08:14:04 pm »
jeg var også ude ved pitværkstedet i forbindelse med åbent hus i Aidt, de virker flinke, og har et pænt udvalg stående.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #20 Dato: Maj 14, 2009, 08:53:41 pm »
CVP i Horsens. Jeg ankom på min SV650S og han ville nok gerne sælge en SV1000S, ingen probs i at få prøvetur, hvilket var grunden jeg kørte derind i første omgang.
Stevens MC på Amager, ingen probs med prøvetur som andre har nævnt. Der prøvede jeg Z750, samme model prøvede jeg uden besvær hos MASI Motor i Holbæk.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

K Majlund

• Søndagskører
  • **
« Svar #21 Dato: Maj 14, 2009, 10:47:11 pm »
Pitværkstedet er absolut et besøg værd. De virker meget seriøse og har altid tid til en snak. Jeg ved dog ikke hvordan de er med prøveture. Har man fået sig bevæget derud, kan man jo ligeså godt smutte forbi Rydbergs mc få km derfra.

Ellers er der Larsen motorcykler i lystrup. De har både sv 650n og sv 1000s som demo og de plejer ikke at være blege for at sende en ud på en prøvetur.
Nuværende: Yamaha YZF R1 RN19 2008

Tidligere: Suzuki SV 650s 2002 (oldschool) - Suzuki SV 1000s k7 2007

Dakota

• Søndagskører
  • **
« Svar #22 Dato: Maj 15, 2009, 03:57:35 pm »
Jeg har også altid fået SUPER behandling fra Robert hos Enghave. Kom og "osede" en del gange, fik en prøvetur på både en SV650S, SV1000S og DL1000 (for det ikke skal være løgn), inden jeg besluttede mig. Virkelig god service og flinke folk - endte da også med en SV1000S derfra, så det betaler sig jo som regel at være god ved kunderne!

Har også oplevet kanonservice vedr. prøveture hos både Fisker, Aagesen, Stevens MC Shop og FA Moto (sidstnævnte dog kun ifm. service).

Desværre kan jeg ikke hjælpe så meget med Jylland :)

LSJ

• Roadracer
« Svar #23 Dato: Maj 18, 2009, 09:02:08 pm »
Pitværkstedet er absolut et besøg værd. De virker meget seriøse og har altid tid til en snak. Jeg ved dog ikke hvordan de er med prøveture. Har man fået sig bevæget derud, kan man jo ligeså godt smutte forbi Rydbergs mc få km derfra
pitværktedet, er gammel mekanikker fra Rydberg, det kan godt være hanikke kan stave, men han kan skrue, og ved noget om cykler og service. Rydberg er der ikke mange der tør sige noget imod, han er stor Kwak forhandler. Men jeg har kun positive meldinger derudefra. Eks nr 1. Min anden MC, en CBR1000 F, købt ved en importør. under prøvekørsel kørr jeg ud til Rydberg, sørsger om de lige vil kigge på den. No probs, de kiggede den over og jeg fik noget med tilbage som jeg ikke selv lige ville have opdaget. Hvilket resulterede i eks nr 2. Var nede ved rydberg for at få skiftet dæk. Øhhhh vi har lidt travlt lige nu, her er nøglerne til en zx636 kan du ikke lige selv tage noget benzin fra dunken der, og så komme tilbage om et par timer øhhhhh JO da  :lol: :lol:

Bryder mig ikke om Frankies i Randers, der er der ikke meget service IMO, det er uanset om det er køb af cykel, eller stumper!
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #24 Dato: Maj 19, 2009, 10:38:24 am »
faktisk sys jeg kun det er suki forhandlerne der ikke er vilde med at lade folk prøve en R maskine - (i hvert fald alle de forhandlere jeg kender). som andre også nævner så er f.eks rydberg ikke så bange for det, og derfor sælger de cykler - det hænger jo sammen.
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir