Forfatter Emne: OT: Links søges - Hvor køber man billigst (en rimelig god) fladskærm?  (Læst 2451 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Hep! Sv-Rider.dk, AKA "Den moderne Grønspættebog" slår forhåbentlig til igen...

Nu skal vi ha en flad (som den næstsidste familie i DK) - så jeg er på udkig. Regner med selv at finde ud af specs osv, men mangler nogle gode indkøbstips til f.eks Sverige eller Tyskland...

Har kigget lidt på Mediamarkt (håbløs hjemmeside) og Saturn.de (ligeså håbløs..) - og så selvfølgelgi El-giganten (ok site - men håbløs butik/service  :whatever:)

Links anyone ?
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Kondi

• Sandt SVin
hifipriser.dk - vejen frem!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Mr.Bean

• Plastikrocker
tv ellet pc

og hvor stor havde du tænkt dig

se evt. http://www.pricerunner.dk/

Gertsen

• Sandt SVin
Prøv at kigge lidt på www.flatpanels.dk
Fin side, hvor du kan få svar på det meste...
Købte selv sidste år. Panasonic 42" px80E plasma, hvilket jeg er super glad for. Super til pengene... Mener det kan fås til omkring 5k nu...
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Mr.Bean

• Plastikrocker
Købte selv sidste år. Panasonic 42" px80E plasma, hvilket jeg er super glad for. Super til pengene... Mener det kan fås til omkring 5k nu...

Ja rigtig god skærm og god side
Jeg har lige købt efterfølgeren for 1uges tid siden http://www.pricerunner.dk/pl/2-1223155/TV/Panasonic-Viera-TX-P42X10Y-Sammenlign-Priser
Den er jeg også meget tilfreds med 

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Tyskland: ideal.de

Sverige: Prisjakt.se
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Gertsen

• Sandt SVin

Jeg har lige købt efterfølgeren for 1uges tid siden http://www.pricerunner.dk/pl/2-1223155/TV/Panasonic-Viera-TX-P42X10Y-Sammenlign-Priser

Også rigtig fint TV... Det overvejede jeg også en del. MEN:
1. Man skal inden for 1,5 m for at kunne se forskel på Full HD og HD Ready, så her mener jeg ikke Full kan betale sig.
2. Full HD = Mange flere pixels = næsten dobbelt strømforbrug
3. Meget strøm forbrug => mere varme, som har gjort at de er blevet nødt til at installere blæsere, som larmer meget lidt og bruger strøm.

Og nu hvor jeg har plasma, er jeg ved at brække mig over LCD-TV´s farver. De er bare mega kunstige. Og hvad er sort???

Håber du blev lidt klogere af det. Men som sagt det er hvad jeg ville vælge.... Måske ville jeg endda gå til nummeret større...
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Mr.Bean

• Plastikrocker

Også rigtig fint TV... Det overvejede jeg også en del. MEN:
1. Man skal inden for 1,5 m for at kunne se forskel på Full HD og HD Ready, så her mener jeg ikke Full kan betale sig.
2. Full HD = Mange flere pixels = næsten dobbelt strømforbrug
3. Meget strøm forbrug => mere varme, som har gjort at de er blevet nødt til at installere blæsere, som larmer meget lidt og bruger strøm.

Og nu hvor jeg har plasma, er jeg ved at brække mig over LCD-TV´s farver. De er bare mega kunstige. Og hvad er sort???

Håber du blev lidt klogere af det. Men som sagt det er hvad jeg ville vælge.... Måske ville jeg endda gå til nummeret større...
He he
Det er hvist noget du helt misforstår  :lol:
Det jeg linker og henviser til er efterfølgeren til dit
det er plastma !
og det er ikke støre opløsning
men det har bedre sort end dit og det har bl.a DVB-C / DVB-T og det har mpeg4 og er derfor mere fremtidssikret
det har du haft svært ved at oveje for 1år siden da det kun har været på markedet i lidt over 1 måned
der kommer først en test af det på http://www.flatpanels.dk om ca 1uge så jeg tror du blander noget sammen her
Jeg havde først bestilt px80ern men så at prisforskellen var under 1000kr for den nye model
Hvis du er i tvivl om noget med fladskærme så læs alt på http://www.flatpanels.dk som du skriver :mrgreen:

Mr.Bean

• Plastikrocker
Lyden er så lidt bedre på dit
Ifølge de 3engelske og 1tysk test der er på nettet lige nu
Men der er som regel tilsluttet noget ekstra lyd :innocent: :mrgreen:

Søren F

• Sandt SVin
    • Galleri
Citér

Det er vist noget med kontormaskiner og makulatorer... Men Prisjakt spiller maks !!!! Mange tak.

/søren

Søren F

• Sandt SVin
    • Galleri
Og til Bean og Gertsen: Spam hinanden via Pm'er gutter  :whatever:

(det´gas!)

Tak for gode svar - i får mig jo til at overveje sådan en ikke-co2-venlig plasma fætter..... selvom havde låst på LCD..... hmmm. Det bliver ikke nemmere..... :afro:

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Citér

Det er vist noget med kontormaskiner og makulatorer... Men Prisjakt spiller maks !!!! Mange tak.

/søren

Hov, det er www.idealO.de  :)  Sorry  :oops:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Søren F

• Sandt SVin
    • Galleri
@ Niels:

Idealo.de er også et super site - nu er jeg godt på vej. Tak for hjælpen.

PS: Nogen der vil donere de der ekstra par tusinde det altid koster mere end budgetteret, når man begynder at kigge på detaljerne  8) ?

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
vær opmærksom på MPEG4 understøttelse - danmark skifter om nogle år fra MPEG2 til MPEG4 standard....

selv har jeg snuplet over dette -> ik lige toppen af fødekæden men nok til hvad jeg skal bruge
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/WKDL40V5500_(Wupti1).html
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::