Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hov det lød meget negativt... Skal lige sige at jeg ikke skal derop uden en pit-garage. Det er 10 X federe og man kan vente med at pille dækvarmerene af når klassen reelt sendes på banen og derfor er dækkene knaldvarme da man ikke skal holde i køen hvor de bliver kolde.
Jeg skal også derop, og er klart med på en garage, SA.Regner med at snorke i kassevognen
Citat fra: Flemming L efter September 02, 2009, 04:34:04 amJeg skal også derop, og er klart med på en garage, SA.Regner med at snorke i kassevognen Udover dig er vi 5 der skal afsted, men 2 af dem er måske ikke med på garage, så det giver kun 4 til at dele udgifterne. Vi skulle gerne have et par stykker mere med, eller...?? Jeg afventer svar fra de to "tvivlere". Søren
"Gud" skal vist også derop..
Citat fra: Flemming L efter September 02, 2009, 04:34:04 amJeg skal også derop, og er klart med på en garage, SA.Regner med at snorke i kassevognen Garage bestilt!! Se PM. Ses deroppe, Søren
jeg er lige ved at ville sige om jeg så var afsted med bare en mere for uden mig selv var jeg villig til at betale for en garage, det er bare for lækkert