Forfatter Emne: Så er det NU  (Læst 3604 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
Re: Så er det NU
« Svar #15 Dato: April 07, 2009, 08:00:38 am »
nu bliver der godt nok skrevet militæruddannelse, meeeeeeeeeeeeeen skal vi nu ikke lige holde lidt, på de vilde danske svende.

Ingen kommentar til dumme bemærkninger..  :twisted: :P og det er ikke et emne jeg vil diskutere medmindre man har kendskab til hjv på et højere plan end andres holdninger og uvidenhed. :?  Så hvis du mener at HJV ( folk som skal sendes til Afghanistan i Juni ) kan diskuteres er du velkommen til at tage kontakt til mig via en PM.
 :P :P Du er velkommen.... Griner...

:lmao: jeg behøver ikke at diskuterer det, i et lukket forum kan fint diskuterer det her, men du har nok ret i at jeg ikke har det store indblik, i hvordan det danske forsvar det fungerer...

:innocent:

Ja Claus, hold lige kæft når du ikke ved en skid om forsvaret ikk  :mrgreen: Den der sommerlejr du var på til Afghanistan, det var vel bare ren og skær ferie kunne jeg forestille mig  :innocent:

Men vi har diskuteret Hjemmeværnet her maaaange gange før, og vi bliver aldrig enige. Men dermed ikke sagt, at jeg ikke synes, at vi skal diskutere. Det kender de fleste mig godt nok til, at vide, at den slags ææææælsker jeg  :mrgreen:

det er alle de stedder jeg har været.. det eneste jeg har lavet er at ligge ved poolen og drikke G&T, hvilket nu heller ikke er så ringe endda..  :innocent:

kan især anbefale baren i kandahar og poolen i Sudan er særlig god, sand mellem tærne og palmer, døde dyr og børnesoldater. man kan ikke føle sig mere sikker  :lmao:

jo jo HJV skal da til Afghanistan, men Maise nu husker du jo så lige på, at det er for at overtage vagt og camp funktionen i bastian, ikke som indsats enhed, så jo B2 det er jo mere eller mindre Pvagt de skal ned at lave.....

men igen hvad ved jeg, om hvordan det danske forsvar virker eller hvad man laver ude i lorte land, hvor man ikke kan få wienerbrød 
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Så er det NU
« Svar #16 Dato: April 07, 2009, 08:07:36 am »
Jaaaaaaaaaa, jeg fik den ud på vejen... Dog kun for små 2 km.. Men dejligt ... Kan dog godt mærke at man lige skal have lidt flere km på bagen igen... var lidt stiv .. men skønt at mærke vinden .. Dejligt dejligt... Tak Christian.. for hjælpen.. med det hele.. :D
Hvordan kan man køre en tur på 2km :huh: Det lyder nærmest fysisk umuligt  :mrgreen:

Jeg tager de længere ture i påsken... Igår kørte jeg bare hjem til mig selv fra Christian hvor den har stået og haft det godt sammen med SVea's Mc...   :)