Forfatter Emne: Hjælp, jeg har kvajet mig med det højre håndtag/elektronikken  (Læst 1553 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
Min MC har tilsyneladende haft en løs forbindelse i ledninger ved højre håndtag. Frejdigt er jeg gået i gang med at skille hele håndtaget ad, inkl. elektronikken der sidder ved siden af det højre håndtag - OG NU KAN JEG IKKE FINDE UD AF AT SAMLE DEN IGEN :oops: :oops: :oops:
Skulle der mon være en venlig sjæl, som har lyst til at give en hånd med eller ligger inde med et godt billede af, hvordan den skal samles, så vil jeg blive rigtig glad:lol: :lol:
Jeg har en Haynes manual, men den viser desværre ikke noget om det aktuelle problem.
Ring gerne på 21 77 13 63
PS
Jeg bor i Slagelse
« Senest Redigeret: Maj 17, 2009, 12:14:49 pm af grausen »

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hjælp, jeg har kvajet mig med det højre håndtag/elektronikken
« Svar #1 Dato: Maj 17, 2009, 03:04:51 pm »
Hvis alt andet fejler kan du købe et nyt elektronikhus her http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Det er ikke hjernedødt dyrt...

Slå din årgang og model op og kig efter "Handle Switch"  :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hjælp, jeg har kvajet mig med det højre håndtag/elektronikken
« Svar #2 Dato: Maj 17, 2009, 03:11:03 pm »
Min MC har tilsyneladende haft en løs forbindelse i ledninger ved højre håndtag. Frejdigt er jeg gået i gang med at skille hele håndtaget ad, inkl. elektronikken der sidder ved siden af det højre håndtag - OG NU KAN JEG IKKE FINDE UD AF AT SAMLE DEN IGEN :oops: :oops: :oops:
Skulle der mon være en venlig sjæl, som har lyst til at give en hånd med eller ligger inde med et godt billede af, hvordan den skal samles, så vil jeg blive rigtig glad:lol: :lol:
Jeg har en Haynes manual, men den viser desværre ikke noget om det aktuelle problem.
Ring gerne på 21 77 13 63
PS
Jeg bor i Slagelse

smid lige en bunke billeder op af hvad du har, så er hjælpen på vej
   

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ