Forfatter Emne: Skub mig ud over kanten!  (Læst 3845 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ulvehaar

• Roadracer
Re: Skub mig ud over kanten!
« Svar #15 Dato: Marts 12, 2009, 07:48:32 pm »
Niels, du skal være med i den nye sæson af "Åndernes Magt". Jeg skal mødes med ejeren af selvsamme SV1000 i morgen, og muligvis laver vi sgu lige en bytter, evt. med en lille skilling til mig. Apropos, synes i hans pris på 90.000 er rimelig for den cykel?

Skurkens er også en lækker cykel, men belært af min første mc-sæson, som var på en SV650S, så skal jeg ikke have noget med clip-ons til hverdagskørsel. Jeg synes at kørestillingen er for belastende til bykørsel med mange stop.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #16 Dato: Marts 12, 2009, 08:18:16 pm »
Niels, du skal være med i den nye sæson af "Åndernes Magt". Jeg skal mødes med ejeren af selvsamme SV1000 i morgen, og muligvis laver vi sgu lige en bytter, evt. med en lille skilling til mig. Apropos, synes i hans pris på 90.000 er rimelig for den cykel?

Hvis jeg så bare kunne styre andet end familiefædres tanker, kunne det begynde at blive interessant  :angel:  :D

Jeg kan huske nyprisen på en 2006 SV1000, men hvis den kun var 99.995,- er det jo ikke det store tab, han har. Vi regner naturligvis med at ekstra udstyr afskrives med det samme. Hvis du får lidt mønt oven i hatten er det nok ikke helt tosset - din er trods alt lidt mere speciel  (om få år indhegnes lossepladser med SV1000'er   :mrgreen: )
Alt andet lige, vil du nok ha nemmere ved at komme af med Zouk'en frem for Kwak'en HVIS du nu skulle fortryde og igen tænker i sjåbber-baner  :loser:

Jeg glæder mig til vi skal ud og buldre og spise burgers igen  :whipped:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Bjørnen

• Søndagskører
  • **
  • Kom så misser.......
« Svar #17 Dato: Marts 12, 2009, 09:03:44 pm »
Jeg har kun en ting at sige: Hvis den langhårede kan lide at sidde på vaskemaskinen, når den centrifugerer, så besvimer hun efter 2 km på et SVin....
Efter min mening er et SVin det sjoveste du kan have mellem benene, mens du stadig har bukser på.... :afro:

"It don´t mean a thing, if it ain´t got that swing"
Improvise - Adapt - Overcome

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #18 Dato: Marts 12, 2009, 09:39:52 pm »

Skurkens er også en lækker cykel, men belært af min første mc-sæson, som var på en SV650S, så skal jeg ikke have noget med clip-ons til hverdagskørsel. Jeg synes at kørestillingen er for belastende til bykørsel med mange stop.

Jeg ville byde max. 85K, men nu er jeg jo osse fra Nordjylland  :innocent:
Og så må der ikke være så meget som en ridse på den...
Sangen fra de varme lande om ekstraudstyr for 30K ville jeg også behændigt undgå, og istedet koncentrere mig om at få ALLE de originale stumper med hjem.
Og al dokumentation på dyret skal også kunne fremvises  :hand:

Men du ved jo sikkert hvad du forventer for din Kwak, og så må du bare justere bytteprisen lidt om nødvendigt.

Fordelen ved denne K6 er, at du får den seneste model (bla. den nyeste styreboks som på K7).
Det sorte stel er osse "in" i mc-samfundet for tiden !
Og den ser sgu da fed ud  :thumbsup:
Måske er der ligefrem nogle youngpunks, der synes den er ornli´ syg  :mrgreen:

Husk at checke om der er "grattet" i ledningsnettet under montagen af det ekstra isenkram.
Af med parabolen og sæderne så du kan checke om Sønderjyden taler sandt !
Det er totalt ufedt at få en cykel, hvor den lokale bagerlærling har forestået montage af blink mv.

Held og lykke imorgen - Mojn...;)
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Marts 13, 2009, 09:35:09 am »
Jeg skal mødes med ejeren af selvsamme SV1000 i morgen, og muligvis laver vi sgu lige en bytter, evt. med en lille skilling til mig. Apropos, synes i hans pris på 90.000 er rimelig for den cykel?

Jeg sys faktisk 90k er ALT ALT for dyrt, og det med udstyr for 30k er også svært at se - ellers har han da vist givet nogle kraftige overpriser for det. Den kostede 100k fra ny og der er potter, PC, og nogle plast dele der har reel værdi. Burde kunne findes en hel del billigere....

blot til sammenligning... var trods alt 20k dyrer fra ny  www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58578105
« Senest Redigeret: Marts 13, 2009, 09:43:40 am af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #20 Dato: Marts 13, 2009, 10:13:05 am »
Kan sagtens følge din pointe. Iflg. Enghave kostede den dog 110.000 fra ny i '06. Desuden vil jeg ikke have en S model, så det indskrænker desværre mulighederne en del. Der er mange S'ere til salg, men ikke så mange N'er.

Havde jeg kontanterne havde jeg nok også kigget på et par andre, der står nogle som er mindst ligeså attraktive for mig. Men her har jeg muligheden for at komme af med Kwak'en samtidig, så det vejer ret tungt. Men der skal også en slat gryn min vej før vi handler, min. 5000,-.

Men du vil jeg sgu køre ud og kigge på den  :D
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #21 Dato: Marts 13, 2009, 01:35:26 pm »
Det er fordi at os der kører ænder, er så glade for dem, og derfor ikke ikke vil af med dem...
kilosvin med div udstyr...