Niels, du skal være med i den nye sæson af "Åndernes Magt". Jeg skal mødes med ejeren af selvsamme SV1000 i morgen, og muligvis laver vi sgu lige en bytter, evt. med en lille skilling til mig. Apropos, synes i hans pris på 90.000 er rimelig for den cykel?
Skurkens er også en lækker cykel, men belært af min første mc-sæson, som var på en SV650S, så skal jeg ikke have noget med clip-ons til hverdagskørsel. Jeg synes at kørestillingen er for belastende til bykørsel med mange stop.
Jeg ville byde max. 85K, men nu er jeg jo osse fra Nordjylland
Og så må der ikke være så meget som en ridse på den...
Sangen fra de varme lande om ekstraudstyr for 30K ville jeg også behændigt undgå, og istedet koncentrere mig om at få ALLE de originale stumper med hjem.
Og al dokumentation på dyret skal også kunne fremvises
Men du ved jo sikkert hvad du forventer for din Kwak, og så må du bare justere bytteprisen lidt om nødvendigt.
Fordelen ved denne K6 er, at du får den seneste model (bla. den nyeste styreboks som på K7).
Det sorte stel er osse "in" i mc-samfundet for tiden !
Og den ser sgu da fed ud
Måske er der ligefrem nogle youngpunks, der synes den er ornli´ syg
Husk at checke om der er "grattet" i ledningsnettet under montagen af det ekstra isenkram.
Af med parabolen og sæderne så du kan checke om Sønderjyden taler sandt !
Det er totalt ufedt at få en cykel, hvor den lokale bagerlærling har forestået montage af blink mv.
Held og lykke imorgen - Mojn...