Forfatter Emne: Kineseren  (Læst 1211 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
Kineseren
« Dato: Marts 12, 2009, 09:59:18 pm »
Jeg er på kursus for tiden med en masse Tjøvenhavnere, nogle Jyder og en enkelt Kineser.
I morges sad vi og summede inden læreren kom, og da vi har hver vores bærbare, var der et par stykker som surfede lidt på indernettet.
Kineseren snakkede om familie med makkeren ved siden af, og surfede et par billeder af børnene frem.
"Se, det er min søn", sagde han til sidemanden.
"Nå, du har osse fået en Kineser - ja, man siger jo, at hvert sjette barn der bliver født er en Kineser" replicerede han så på ægte tørt Jydsk.

Hold da kæft hvor var vi færdige af grin, og Kineseren fattede bare ikke joken i det.
At bemærkningen ikke var ondt ment fangede han dog, men lignede stadig et stort spørgsmålstegn  :huh:
« Senest Redigeret: Marts 12, 2009, 10:24:49 pm af Sperik »
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Sveas glædespige fra Jylland

• Roadracer
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: Kineseren
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2009, 10:18:43 pm »
 :lmao:

Man siger jo også at noget af det sværeste at lære når man "skal integreres" er den sorte danske humor  :wink:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #2 Dato: Marts 12, 2009, 11:52:36 pm »

Man siger jo også at noget af det sværeste at lære når man "skal integreres" er den sorte danske humor  :wink:
True !

Man skal ikke længere væk fra DK, end til Jylland før de ikke forstår den  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Sveas glædespige fra Jylland

• Roadracer
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2009, 11:56:11 pm »
True !
Man skal ikke længere væk fra DK, end til Jylland før de ikke forstår den  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:

Jamen I bruger for mange konsonanter...  :loser:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..