Forfatter Emne: Udstyr til en sprit ny K9'er  (Læst 4141 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Udstyr til en sprit ny K9'er
« Svar #15 Dato: Marts 13, 2009, 10:09:40 am »
JA der er jo ingen tvivl om at det mest økonomiske er at købe brugt! Det er der vel heller ikke nogen som på nogen måde er i tvivl om! Til spørgsmålet om hvorvidt det er fedt at have en helt ny cykel...

Tja... tror man skal have prøvet det! Det er sku fedt at hente en helt ny cykel hos forhandleren og trille den ud over kantstenen.-men ja det koster!

Hvis penge ikke var noget problem, så ville jeg da kun købe ny cykel hver gang jeg skiftede. Men sådan er min desværre ikke skruet sammen.  :undecided: Og så har jeg det med at skifte cyklen ud efter nogle år fordi jeg vil prøve noget nyt, og så koster det hvis man købte nyt! -hvor man hvis man har lavet en god brugt handel , ofte kan gå videre til næste cykel uden det store tab (måske ikke i disse tider)
kilosvin med div udstyr...

madsj

• Søndagskører
  • **
« Svar #16 Dato: Marts 13, 2009, 10:52:20 am »
... :) Jeg er ved at være overbevist ;)

Jeg tror jeg forsøger at finde en flot nyere SV650s K7+ under 15.000km til ca. 70-75.000 med det udstyr jeg er mest interesseret i. Det må kunne lade sig gøre.

Tusind tak for alle jeres kommentarer.

Mads

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Marts 13, 2009, 11:24:18 am »
Jeg tror jeg forsøger at finde en flot nyere SV650s K7+ under 15.000km til ca. 70-75.000 med det udstyr jeg er mest interesseret i. Det må kunne lade sig gøre.

Og husk nu at presse prisen HÅRDT hvis du handler privat. Folk tror altid deres gamle cykler er guld værd, bare fordi de selv har været glade for dem :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Marts 13, 2009, 11:36:54 am »

Præcis som vi andre gjorde ! ;) God jagt!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #19 Dato: Marts 13, 2009, 01:43:01 pm »
Nu har jeg ingen planer om at skille mig af med min, men hvis det endelig var tilfældet så skulle der også op med noget guld....  :lol:
kilosvin med div udstyr...