Forfatter Emne: Svingtur  (Læst 4545 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Svingtur
« Svar #1 Dato: Februar 28, 2009, 12:04:29 pm »
Nice :wink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Re: Svingtur
« Svar #2 Dato: Februar 28, 2009, 02:11:24 pm »
Satme nogle hurtige retningsskift der laves. Rigtig godt at se :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Svingtur
« Svar #3 Dato: Februar 28, 2009, 02:31:51 pm »
Det var da en satans video at vise på denne tid af året  :brok:

For den gav da godt nok kørelyst så det vil noget  :D :D

Og så tilmed fedt at se en der ligefrem tænker sig om, inden han overhaler bilerne  :respekt:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: Svingtur
« Svar #4 Dato: Februar 28, 2009, 03:41:11 pm »
Det var da en satans video at vise på denne tid af året  :brok:

For den gav da godt nok kørelyst så det vil noget  :D :D

Og så tilmed fedt at se en der ligefrem tænker sig om, inden han overhaler bilerne  :respekt:

Kan kun give dig ret b2, for en gang skyld en nogenlunde normal og fornuftig mcist, der faktisk tænker sig om inden han overhaler biler, men samtidig også kan lide at køre til som os andre (men han kører selvfølgelig også sv)!!

Og for dælen da hvor det trækker i en for at komme til at høre ens egen v2 buldre igen!!!  :twisted:
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Svingtur
« Svar #5 Dato: Februar 28, 2009, 03:49:25 pm »
Han ligger dog lidt lavere omdrejningmæssigt end jeg gør kan jeg høre.....der er lidt mere krudt i hvis man kommer ud af svingene lige under 7000 vindinger...men det er nok bare mig  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Svingtur
« Svar #6 Dato: Marts 10, 2009, 01:48:23 am »
Friskt kørt!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Svingtur
« Svar #7 Dato: Marts 10, 2009, 11:37:08 am »
JEG VIL OSSE BO I ITALIEN!!!!!!!!!!!!  Eller Østrig.....eller Schweiz....eller.....    :twisted:

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Svingtur
« Svar #8 Dato: Marts 10, 2009, 12:13:06 pm »
JEG VIL OSSE BO I ITALIEN!!!!!!!!!!!!  Eller Østrig.....eller Schweiz....eller.....    :twisted:
Behøver du såmænd ikke. 194 euro og en overnatning i Autozug. Så vågner du frisk og udhvilet i Verona, hvorfra der er 1 times kørsel til den strækning.  :mrgreen:
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Svingtur
« Svar #9 Dato: Marts 10, 2009, 01:17:58 pm »
er det prisen for en retur-billet? Hvordan med fastgøring af cyklen, klares det af personalet eller èn selv, og hvad med ridser, skrammer, gamle olieplettede fastgørings-reb og skidt og møj fra togturen....? Er det noget der dur?

Søren

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Svingtur
« Svar #10 Dato: Marts 10, 2009, 01:47:35 pm »
er det prisen for en retur-billet? Hvordan med fastgøring af cyklen, klares det af personalet eller èn selv, og hvad med ridser, skrammer, gamle olieplettede fastgørings-reb og skidt og møj fra togturen....? Er det noget der dur?

Søren
Det er desværre kun den ene vej - særpris på udvalgte datoer  :(
Jeg har ikke selv prøvet autozug, men læst en del positive tilbagemeldinger.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Svingtur
« Svar #11 Dato: Marts 10, 2009, 02:31:22 pm »
er det prisen for en retur-billet? Hvordan med fastgøring af cyklen, klares det af personalet eller èn selv, og hvad med ridser, skrammer, gamle olieplettede fastgørings-reb og skidt og møj fra togturen....? Er det noget der dur?

Søren
Det er desværre kun den ene vej - særpris på udvalgte datoer  :(
Jeg har ikke selv prøvet autozug, men læst en del positive tilbagemeldinger.
Jeg har også kigget lidt på det for at stykke tid siden, jeg ville ha taget lillemor og ungerne med til norditalien på mc-tur, men vi havner næsten på 500EUR hver vej. Og samlet 7500 DKK, kan man komme længere for andetseds.

ellers er konceptet fedt nok.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Svingtur
« Svar #12 Dato: Marts 10, 2009, 02:39:24 pm »
(men han kører selvfølgelig også sv)!![/quote]

der i har i så grunden, til at man skal tænke sig om når man overhaler, der er jo total mangel på kraft og overskud, i sådan en  :afro:
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Svingtur
« Svar #13 Dato: Marts 10, 2009, 03:18:42 pm »
er det prisen for en retur-billet? Hvordan med fastgøring af cyklen, klares det af personalet eller èn selv, og hvad med ridser, skrammer, gamle olieplettede fastgørings-reb og skidt og møj fra togturen....? Er det noget der dur?

Søren
Det er desværre kun den ene vej - særpris på udvalgte datoer  :(
Jeg har ikke selv prøvet autozug, men læst en del positive tilbagemeldinger.
Jeg har også kigget lidt på det for at stykke tid siden, jeg ville ha taget lillemor og ungerne med til norditalien på mc-tur, men vi havner næsten på 500EUR hver vej. Og samlet 7500 DKK, kan man komme længere for andetseds.

ellers er konceptet fedt nok.

Prisen på de 194 euro er med en person på mc. Jeg skal da indrømme at tanken om at holde en lille uges "herretur" på denne måde har tiltalt mig. Afsted med Autozug i slutningen af maj måned. Ned til Gardasøen og udforske alpine svingture i stil med den fra klippet. Videre til Mugello og se Motogp d. 31 og så hjemad igen...
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway