Forfatter Emne: gsxr forgaffel ign igen  (Læst 5153 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: gsxr forgaffel ign igen
« Svar #15 Dato: Marts 08, 2009, 10:17:56 am »
Men hvis man ikke fortæller det til nogen, skal man naturligvis ikke til syn.

Men lur mig om et forsikringsselskab ikke skulle kunne få drejet det over til noget negativt hvis du kører galt?

"Jamen måske var det fejlmonteret og derfor kunne du ikke bremse" - de er meget kreative for at slippe for at betale.
Njaaa, det er vel kun hvis taksatoren kan se forskel på en usd og usu forgaffel, og ydermere er bekendt med hvad den pågældene maskine er født med. Men jo, hvis han selv kører SV, har man et problem (medmindre han, som nok er forventeligt af en fellow SV-rider, har ondt af dig, og holder sin kæft)

Det virker for mig som en MEGET tænkt situation...

Jeg er ihvertfald ikke et sekund bange for at ordensmagten eller synsmanden vil brokke sig.
Helt enig
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: gsxr forgaffel ign igen
« Svar #16 Dato: Marts 08, 2009, 10:19:12 am »
så synes jeg lige vi skal blive enige om hvem som køre en tur til syn og høre om de har problemer med det....bare for at være på den sikre side hehe. hvem ligger bike til? :mrgreen:
Dennis

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: gsxr forgaffel ign igen
« Svar #17 Dato: Marts 08, 2009, 03:33:18 pm »
.... Men jo, hvis han selv kører SV, har man et problem (medmindre han, som nok er forventeligt af en fellow SV-rider, har ondt af dig, og holder sin kæft)

Hvis han selv kører SV bør der ikke være nogen problemer..for han må da vide at det udelukkende er en forbedring af cyklens affjedring og bremser.. i forhold til hvad der bliver klasket på SV'eren ab fabrik   :D