Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Uhhhh Big G, jeg skylder dig en bajer og en svingtur for de smigrende ord Og jävla mange gange tak for en fin fest. Tvivler på at jeg ligger billeder op her, da det tager aaaaaalt for lang tid. Men som jeg sagde til Nick, så burde jeg nok få lagt billeder op på Facebook inden året er omme
Citat fra: SVea efter Februar 20, 2009, 01:22:59 pmUhhhh Big G, jeg skylder dig en bajer og en svingtur for de smigrende ord Og jävla mange gange tak for en fin fest. Tvivler på at jeg ligger billeder op her, da det tager aaaaaalt for lang tid. Men som jeg sagde til Nick, så burde jeg nok få lagt billeder op på Facebook inden året er omme Hvad medat du smider billederne ind i den SV-rider gruppe der er lavet på fjæsbogen ? laver et album alle i gruppen har lov til at uploade i.. det må da være vejen frem for et fælles album - med rig mulighed for at tagge osv.
Fedt at man stadig kan smigre sig til pils
Citat fra: Big G efter Februar 22, 2009, 12:59:07 amFedt at man stadig kan smigre sig til pils Det er dine bryster der gør det..
en fest og kører sv?? hmm.... selv om jeg er den ENESTE der kører ORDENTLIG mc he he såååå må jeg sige at feste det kan i `svin` takker for en FEEEED aften
(z1000 2008)
ja fed og så er den bygget til MIG såå det blir næste gadecykel