Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så har jeg betalt - og har Diana med
Citat fra: Nikolaj efter Februar 09, 2009, 12:45:28 pmSå har jeg betalt - og har Diana med SING STAAAAAAAAAAAAR
Sankkede lige med SVea om hvor vi møde i morgen osv.Stevns, SVea og jeg mødes under alle omstændigheder hjemme hos mig inden koncerten mellem 18 og 19. Planen er at køre fra mig mod The Rock kl 21.00 ca. på cykel eller i taxa. Det tager ca. 5-10 minutter at køre derhen.Er der nogen af jer andre som har lyst til at kigge forbi og evt. spise med eller drikke en lunken Harboe pils til tonerne af sprød geddar???
Jeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp.
Citat fra: Big G efter Februar 12, 2009, 11:14:26 amJeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp. Cool! Om ikke andet ved Nelly hvor jeg bor - så giv lyd fra jer når i ver noget mere...
Citat fra: skurkenfradallas efter Februar 12, 2009, 11:19:25 amCitat fra: Big G efter Februar 12, 2009, 11:14:26 amJeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp. Cool! Om ikke andet ved Nelly hvor jeg bor - så giv lyd fra jer når i ver noget mere...Jeg vil også godt komme hvis jeg må... (ved ikke lige om SVea endnu har fået givet beskeden videre til dig!?)
Sæ'føli! Ved du hvad Nikolaj og Diana gør?
Citat fra: skurkenfradallas efter Februar 12, 2009, 07:02:53 pmSæ'føli! Ved du hvad Nikolaj og Diana gør?Nej.. men hører dem da lige.. går udfra de er velkomne siden du spørger sådan.