Forfatter Emne: inspireret!  (Læst 1809 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
inspireret!
« Dato: Januar 16, 2009, 04:25:57 pm »
jeg læste artiklen som olfert oprettede med at lave sin egen plov.. total respekt. synes det var et flot resultat. jeg føler mig helt inspireret til at prøve at lave nogen dele selv. jeg ser ikk de store komplikationer. har tidligere lavet nogen surfboards tidligere og synes det ligner meget det sámme. men så kom tanken at lave det i carbon... hvis man lavede sin egen del i glasfiber.. som man nu vil ha den. så kan man jo lave en afstøbning af den i latex og oven på det måske bare gibs, men når man skilder det ad har man en meget ditaljeret form af ens flotte arbejde.. kunne man støbe carbon i sådan en?? og til jer gutter som har prøvet det.. hvor meget kan man forme det .. altså carbon.? der kommer jo til at være både former og kanter i sådan en del... hva mener i om det?
Dennis

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: inspireret!
« Svar #1 Dato: Januar 16, 2009, 05:02:01 pm »
Jeg kan nok ikke hjælpe dig så meget direkte...
Men ved B2 herinde fra har lavet en benzintank selv... Prøv at led efter den tråd. Det kan være det kan hjælpe dig lidt!?
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: inspireret!
« Svar #2 Dato: Januar 16, 2009, 05:14:17 pm »

Men ved B2 herinde fra har lavet en benzintank selv... Prøv at led efter den tråd. Det kan være det kan hjælpe dig lidt!?

Hvad siger du?? Er B2 blevet færdig? :innocent:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: inspireret!
« Svar #3 Dato: Januar 16, 2009, 05:45:21 pm »

Men ved B2 herinde fra har lavet en benzintank selv... Prøv at led efter den tråd. Det kan være det kan hjælpe dig lidt!?

Hvad siger du?? Er B2 blevet færdig? :innocent:

PICS OR IT DID'NT HAPPEN!!!!!!!!!!1111   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: inspireret!
« Svar #4 Dato: Januar 16, 2009, 06:17:42 pm »
LOL @ Nyg og Sajmon... Lad nu manden være  :lol: :lol: :lol: :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: inspireret!
« Svar #5 Dato: Januar 16, 2009, 07:27:47 pm »
LOL @ Nyg og Sajmon... Lad nu manden være  :lol: :lol: :lol: :wink:

Hvem sparker liv i tråden igen??  :mrgreen: :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: inspireret!
« Svar #6 Dato: Januar 16, 2009, 10:13:48 pm »
men nu prøver jeg at starte med en hugger på tirsdag, så må vi se hvordan den kommer til at se ud.. så må jeg lige ligge nogen billeder herind så i kan dømme resultatet...
Dennis

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: inspireret!
« Svar #7 Dato: Januar 17, 2009, 12:48:27 pm »
:lol: Jaja rolig nu i to  :oops:

Jeg gik bare ud fra manden var færdig efter 2 års arbejde med projektet : :mrgreen:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707