okay så mange formaninger havde jegikke regnet med her, men deter vel sidst på sæsonen og nogle skal gøre sig kloge istedet for at køre.
Min Mc er købt for at blive brugt og kørt på - ikke en barbie daisy ting som jeg kan rede hår på hver dag - og modsat et par af jer der svarer så tøset; kom dog ind i kampen og pak jeres pudseklude ned i lommen eller stik den til konen, eller jeres "gode" ven!!!!
Vi starter med KEN, ja du fik mig jo netop til at tænke på barbie - hvor er det jeg klynker. det er vel ok at være kold efter 400 km i 2 grader. sad du bare derhjemme og rev i banditten i stedet for at komme ud og få noget af det gode.
Og der var gode udsigter om fredagen, så spar på lortet, når du ikke så DMI den dag.
Jesper min ven hun tilbød netop som det første at overnatte, men kender man mig, ved man godt at det ikke nytter noget når cyklen skal hjem. Havde hun tilbudt en quikie var sagen stillet anderledes, og jeg skulle møde kl 06 næste dag 160 km og fire busforbindelser senere - så det var et no-go. og ja hun og jeg blev eninge om netop at over´natte en anden gang, tror dog ikke på meget søvn, hun er stadig hot as hell.
Majse mit BMI siger at jeg skal spise meget mere hos hende - og mange andre steder, og hvad vejrudsigten angår, er jeg nok mere til at køre i stedet for at blive nervøs og bange..... for lidt dårligt vejr.
BIG G hallo, jeg var fandme også i tvivl i lang tid, men det var mest af sikkerhedshensyn! havde ikke noget gummi med hehe. nej sikkerheden var jeg ærligt talt lidt nervøs for - har du prøvet at køre bare 60 og dreje på is????
Mange tak pumper, så smider jeg den da derned i poolen - skal den ligge et par dage aller mener du et par timer er ok??
ja noget værre lort med det salt helt enig med jer alle om det. men at sige jeg er dum er da for langt ude, når man bare godt kan lide at køre i sæson og ikke er en piveskid over lidt arbejde for at køre - men det var sgu da en uheldig konstallation, mørke, sne og salt. Til trods for jeg holddt øje (med hende lidt for længe) mens der var lyst og så DMI.
Jeg klynker ikke over den dårlige afslutning, jeg tror bare de fleste gerne vil haven en fed afslutning på året, og det kom idag, lækker tur på stranden og en is. møj god vinter til alle, også alle jer der kun har formaninger og dårlig stil