Forfatter Emne: skal vi have lundin tilbage i samfundet??????  (Læst 1055 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

  • Gæst
skal vi have lundin tilbage i samfundet??????
« Dato: Oktober 14, 2008, 12:07:01 am »
hvad fucking er der galt med det system dernede

http://www.bt.dk/article/20081013/krimi/81013067/

det er sgu fandme for sindsygt det der. har de fandme ikke lært noget fra tidligere eller skal de have hele lundin omgangen om igen. jeg undrer mig bare over hvad der gører hende hesten til en egnet mor efter det der stunt. stakkels eks mand

ved godt det ikke er mc relateret. men det der, det pisser mig i stort grad sådan af, at jeg bliver nødt til at nævne det. fandme noget svineri
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2008, 12:08:56 am af El Bola »

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: skal vi have lundin tilbage i samfundet??????
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2008, 11:42:53 am »
Tjah, jeg forstår godt hvad du mener, men der er så mange ting i denne sag, som EB/BT har kørt op, og der er så meget vi ikke ved om det. Men to ting er sikkert:

1) Manden sidder i fængsel på livstid. Når han engang om 30 år kommer ud, tror jeg ikke at barnet er et barn mere. Indtil da, er der personale i fængslet til at overvære besøg.

2) Manden er psykopat. At kvinder falder for ham, er endnu mere sindssygt end det han selv gjorde.

Men man må ANTAGE, at han, når han har afsonet sin straf(fængsel på livstid, man kan komme ud efter 16 år eller sådan noget) , kan indlemmes i samfundet igen på alle måder. Det er desværre ikke muligt i praksis, men det burde det jo egentligt være.
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: skal vi have lundin tilbage i samfundet??????
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2008, 12:03:45 pm »
Altså Peter Lundin har jo ikke fået forældremyndighed - det er den biologiske far som ikke har. Er det bare mig som synes at denne artikel er en grov fejlfortolking af virkeligheden?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: skal vi have lundin tilbage i samfundet??????
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2008, 12:58:24 pm »
hvad fucking er der galt med det system dernede

http://www.bt.dk/article/20081013/krimi/81013067/

det er sgu fandme for sindsygt det der. har de fandme ikke lært noget fra tidligere eller skal de have hele lundin omgangen om igen. jeg undrer mig bare over hvad der gører hende hesten til en egnet mor efter det der stunt. stakkels eks mand

ved godt det ikke er mc relateret. men det der, det pisser mig i stort grad sådan af, at jeg bliver nødt til at nævne det. fandme noget svineri

Hvad er det præcis der pisser dig af..??  :)... Som Smølfen skriver får lundin jo ikke forældreretten ... Han kan kun blive far hvis han adoptere barnet hvilket jeg er sikker på at den biologiske far ikke går med til.. Derudover skal de jo skilles.. Så er han da ikke så meget papfar mere.. Så ro på mester...
Og grunden til at den biologiske far ikke fik forældremyndigheden er der jo nok nogle grunde til.. Og dem ved man jo ikke noget om.. Og selv om moren vælger at gifte sig med lundin ( forstår jeg så ikke lige ) Behøver hun jo ikke være en dårlig mor af den grund.. ( Selv om jeg nok havde valgt anderledes som mor ) Ingen tvivl om at hendes dømmekraft er svag.. Men hun kan jo være en god mor for barnet.. Selv om hendes handlinger med kærligheden er en stinker..
Jeg støtter absolut ikke hendes valg.. Synes det er trist at nogen kvinder tænder i den grad på mordere osv at de ligefrem må gifte sig med dem. Synd for de kvinder.. Men igen er det deres valg, og jeg er sikker på at sikkerheden ved besøg er god..
Derudover så er det medierne, .. de overdriver altid og du kan nok godt tage halvdelen fra den artikle..
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2008, 01:02:02 pm af Majse »

Fede Dorit

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • den `FEDE`..
Re: skal vi have lundin tilbage i samfundet??????
« Svar #4 Dato: Oktober 16, 2008, 06:39:22 pm »
tror også bare man skal tage let på den artikel og bruge den som kedelig toiletlæsning :undecided:... min kommentar må være.... speciel kvinde der tager kontakt til sådan en mand hmm :huh: