Forfatter Emne: Montering af slip-on  (Læst 7027 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
Montering af slip-on
« Svar #15 Dato: Juli 07, 2005, 09:48:13 am »
Mjah, jeg kan nu stadig godt lide at se en god film, og bruger da stadig lidt penge på DVDere. Det største problem her om sommeren er dog solen, for at min projektor giver optimalt billede skal det helst være temmelig mørkt, og det er ikke helt let når man bor på 4. sal og solen står lige ind....

Bongers, hvis du synes jeg skal til lægen pga. min DVD forbrug så har du tydeligvis ikke læst på danskhjemmebioforum eller nogen af amerikanske forummer. Der er folk der køber ca. 100 DVDere om måneden  :shock: og har flere DVDere end du kan finde i en dansk Blockbuster (som dog har en ekstremt usselt udvalg af metervare Hollywood lorte film, modsat de amerikanske Blockbusters der har et super udvalg af niche, asiatiske og arthouse film).
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Montering af slip-on
« Svar #16 Dato: Juli 07, 2005, 05:56:46 pm »
Hører jeg en invitation til filmaften hos nissen til vinter :?:  8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
Montering af slip-on
« Svar #17 Dato: Juli 08, 2005, 10:58:20 am »
Citat fra: Paw
Hører jeg en invitation til filmaften hos nissen til vinter :?:  8)

Hvis du sætter min nye potte på kan vi godt finde ud af noget! ;)

Ej spøg til side, vinteren skal jo gå med et eller andet og film er altid en dejlig måde at fordrive tiden. I min profil er der et link til min filmsamling hvis nogen er interesserede. Ellers er GhostRider på storskærm nok heller ikke heeeeeelt skidt når nu man ikke kan komme ud og køre om vinteren  :D
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Montering af slip-on
« Svar #18 Dato: Juli 08, 2005, 10:59:50 am »
Jamen jeg vil da gerne montere din potte :D

Jeg har da monteret min egen, og det var da ikke så svært :wink:

Vi kan aftale nærmere i dag. Send mig så den PM :!:  :!:  :!:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.