Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvor en anonym Corona kører er solidarisk ved et styrt...
Citat fra: Gud efter Oktober 07, 2008, 03:55:25 pmhvor en anonym Corona kører er solidarisk ved et styrt... Det er ikke fordi han prøver at "gøre det af med ham" (ja, det ser jo ud som om han sigter lige mod ham )
ja han faldt jo nok i søvn
jeg kan da godt smide hele passet op, hvor vi kører med masterkører i snegletempo, men det er sgu lidt negern...
Citat fra: Gud efter Oktober 10, 2008, 11:11:03 amjeg kan da godt smide hele passet op, hvor vi kører med masterkører i snegletempo, men det er sgu lidt negern...Ja, det er ligesom lidt ligemeget Jeg ved det !!!! Vi skynder os at skaffe nogen penge og så dapper vi til Mugello med Luske og Alex. Så optager vi bare noget nyt, TADAAAAAA............
Citat fra: Olfert efter Oktober 10, 2008, 11:46:02 amCitat fra: Gud efter Oktober 10, 2008, 11:11:03 amjeg kan da godt smide hele passet op, hvor vi kører med masterkører i snegletempo, men det er sgu lidt negern...Ja, det er ligesom lidt ligemeget Jeg ved det !!!! Vi skynder os at skaffe nogen penge og så dapper vi til Mugello med Luske og Alex. Så optager vi bare noget nyt, TADAAAAAA............ hvis i er hurtige kan i jo måske også nå at redde jeg pladser på Misano banen, 4 dage efter.. ku satme være blæret.. nu må vi lige se om det blir til noget.
Det er 9 dages Kørsel udelukkende på GP bane, hvis man napper det hele ..