Forfatter Emne: special værktøj  (Læst 1796 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

norton

• Gæst
special værktøj
« Dato: September 11, 2008, 02:47:24 pm »
hej med jer, jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen her inde fra der har handlet over nettet med et firma der hedder Demon Tweeks.Grunden til at jeg spørger er at jeg for fjorten dage siden bestilte to stk special toppe til at kunne løsne hack møtrikken på bagsvingeren ( på engelsk hedder de Castle soket), men jeg har ikke modtaget dem endnu. Jeg skrev der over for at høre om de var sent afsted, men fik et standard formuleret mail tilbage om at jeg kunne ringe på et nummer hvor de vil kunne rådføre mig. De har hævet pengene fra min konto 91.85 pund og jeg kan overhoved ikke komme igennem på det nummer de opgav.De har formentlig taget mig godt og grundigt i røven,men er der nogen af jer der har været ude for det samme. Mvh norton :club: :brok:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: special værktøj
« Svar #1 Dato: September 11, 2008, 04:41:55 pm »
Har du købt tingene med PayPal over Ebay - i så fald kan man bede dem om at føre pengene tilbage!

Er det fra dette firma http://www.demon-tweeks.co.uk/ ? Ikke at jeg har nogen erfaringer med dem...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Batman

• Roadracer
« Svar #2 Dato: September 11, 2008, 05:29:23 pm »
Du kan også tage kontakt til din bank, de skal dække tabet hvis du ikke modtager varen.... Det er glæden ved at handle over nettet med sit VISA-kort  :P
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #3 Dato: September 11, 2008, 06:58:17 pm »
hej med jer, jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen her inde fra der har handlet over nettet med et firma der hedder Demon Tweeks.Grunden til at jeg spørger er at jeg for fjorten dage siden bestilte to stk special toppe til at kunne løsne hack møtrikken på bagsvingeren ( på engelsk hedder de Castle soket), men jeg har ikke modtaget dem endnu. Jeg skrev der over for at høre om de var sent afsted, men fik et standard formuleret mail tilbage om at jeg kunne ringe på et nummer hvor de vil kunne rådføre mig. De har hævet pengene fra min konto 91.85 pund og jeg kan overhoved ikke komme igennem på det nummer de opgav.De har formentlig taget mig godt og grundigt i røven,men er der nogen af jer der har været ude for det samme. Mvh norton :club: :brok:

har du prøvet de numre der står her.... http://www.demon-tweeks.co.uk/content/default.asp?category_id=22

giv dem et ring, og husk mange Englændere rider ikke samme dag de sadler

norton

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 11, 2008, 08:14:40 pm »
Tak for nummeret Christian det prøver jeg i morgen. og skurken ja det er det firma du har linket

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #5 Dato: September 11, 2008, 08:58:26 pm »
Du kan også tage kontakt til din bank, de skal dække tabet hvis du ikke modtager varen.... Det er glæden ved at handle over nettet med sit VISA-kort  :P
Ja, det hedder charge-back, og kan forholdsvist nemt lade sig gøre når du slet ikke har modtaget nogen vare. Så ved du det, i fald det bliver aktuelt.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

norton

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 12, 2008, 08:23:21 am »
jeg takker.God weekend til alle