Jeg Kommer oprindeligt fra Århus egnen. Deroppe har jeg altid benyttet Brdr. Sejr. Værkstedet levere et gedint stykke arbejde til en rimelig billig pris, og de ringer til en hvis der skal laves noget ekstraordinært. Erik som står for reservedelene er altid klar med et godt råd til skrue-selv folk, lige så vel som han gerne kravler på loftet for at at finde en let brugt stump til 1/4 pris af nyt. Brugte stumper kommer i mange slitager, men jeg synes dem jeg har set så meget lidt brugte ud. Inde i butikken hos Tina er der næsten ikke grænser for servicen. Eksempelvis har jeg købt en styrthjelm deroppe. jeg var ude at køre med den før jeg sagde ja til den
vildt synes jeg. Da jeg så sagde ja gik hun på lageret og hentede en ny hjelm. Det eneste der at sætte en finger på er prøvekørsler. Disse er tidsbegrænsede til ½ time, hvilket jeg synes er lige i underkanten.
Brdr. Sejr er autoriseret Suzuki forhandler og værksted
Nu Bor jeg i Odense. Her har jeg indtil videre brugt Bruun-Larsen. De er dyre på værkstedet og det er ikke altid at samlingen af kåbedele og finjusteringerne er ok. Reservedele og butik levere en god service. De kan dog virke lidt snobbede de første par gange. Det er her jeg har købt min SV'er(brugt) og omkring handlen kan jeg kun sige alt gik smerte frit. Cyklen skulle synes inden jeg kunne få den. det skete på under en uge.
Bruun-Larsen er autoriseret Suzuki forhandler og værksted.
Næste gang der skal laves noget jeg ikke selv kan klare køre jeg den ud til MP-motorcykler. Jeg har fået og vide at de skulle levere et godt stykke arbejde til en ok pris. Nu får vi se