Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det var så et sæt sliders mere. Tak for iaften, Flemming.
Citat fra: Sajmon efter August 13, 2008, 08:20:00 pmDet var så et sæt sliders mere. Tak for iaften, Flemming. Selv tak, og ikke mindst tak for opbakningen.Og nu sidder I nok og tænker:Fik han så knæet i ?Gu gjorde jeg så For mig er det afgjort lettest med venstre knæ, men højre blev da ridset lidt, og skal nok være helt med næste gang
Og nu sidder I nok og tænker:Fik han så knæet i ?Gu gjorde jeg så For mig er det afgjort lettest med venstre knæ, men højre blev da ridset lidt, og skal nok være helt med næste gang
Bare rolig, det højre kommer i om 8 dage Glæd dig især til karrosellen, 300 graders højre sving der bare bliver ved og ved Det er mig der er pletten lige i billedet, taget med det billigste pocketkamera der kunne findes i 1986
Hold kæft hvor jeg glæder mig.Husk lige at bede om godt vejr i Jeres aftensbøn, til den stormægtige MC-gud
Citat fra: Flemming L efter August 14, 2008, 11:58:19 amHold kæft hvor jeg glæder mig.Husk lige at bede om godt vejr i Jeres aftensbøn, til den stormægtige MC-gud Det har bare at være tørvejr, jeg har nemlig kun tørvejrsdæk (her skulle være en smiley der beder)
Bare rolig boys... Jimmie har bestilt tørvejr..Det er med i prisen.Iøvrigt er Michael Graversen, fra Hyperpro, også inviteret derop til et affjedrings foredrag etc. og som i nok ved er der inkluderet fri billeddownload fra hele weekenden. Så der er fuld valuta for pengene.