Forfatter Emne: Bare en lille tur lørdag eftermiddag ( altså imorgen )  (Læst 5347 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Bare en lille tur lørdag eftermiddag ( altså imorgen )
« Dato: Juli 01, 2005, 03:24:58 pm »
Hvis jeg må for moolex, er der så nogen som vil med hen til et eller andet ishus.. jeg vil gerne ud og kører med andre, istedet for det altid er alene... Ved godt at nogen skal til kullen Søndag, men I kan da også godt kører lidt lørdag.. og også jer der ikke skal kører søndag.. Bare en mindre tur og IKKE RÆS.. jeg er stadig ret ny på den og kan ikke finde ud af sving.. ( er faktisk ret usikker i sving - ligger mig i venstresving ca. 50 cm til højre for den hvide streg og svinger og synes dermed at jeg jeg kommer for langt over i venstre bane med kroppen... ( hovedet ) det må være forkert.. Går det lige ud, kan jeg sagtens kører stærkt.. men lidt af hvert ville da ikke være af vejen.. bare så I ikke drøner fra mig... smil  :wink:

Jeg spørger lige M når han kommer hjem fra arbejde. men hvis jeg må, er der så nogen der vil med... sådan omkring ved 15 tiden. ??

Majse SV-1000

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
« Svar #1 Dato: Juli 01, 2005, 03:55:10 pm »
Majse, hvis du trækker en smule ind til højre før du svinger til venstre er det lettere at undgå at komme over i, eller rage ind over, modsat kørebane. På den måde giver du dig selv og de modkørende lidt mere plads :wink: .

Et andet trick i sving er at se gennem svinget... Se ikke på motorcyklen men se kun i den retning du vil køre.

Begge tips har hjulpet mig en del og nu gør jeg det uden at tænke over det. Dermed ikke sagt at jeg er superpro på en MC.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
tur imorgen
« Svar #2 Dato: Juli 01, 2005, 06:54:39 pm »
Slet ingen der vil med imorgen....Snøft.... :cry:  :cry:  :cry:

majse

A.P.

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2005, 07:24:21 pm »
Jeg ville gerne men jeg køre på ferie i morgen sammen med konen og børnene i 14 dage, så god ferie til jer alle.
Ses på vejen.
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2005, 09:11:54 pm »
Ok!!!

Regner med at nogen flere er inde på siden i morgen formiddag.

Jeg vil holde på Q8 i Måløv. kl. 14. - Når vi så er en masse der mødes.. :lol:  håber jeg at I kan guide mig en tur... ( Hvis nu jeg er så uheldig at ingen kan ) så kører jeg igen 14.20 - til langelinie... hvis jeg kan finde vej... hi hi

Smil :lol:

Majse

Andreas

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2005, 09:20:24 pm »
Det kan være at jeg kan komme med, tager nok kæresten med bagpå (og så køre man jo pænt :wink: )

Skriver lige imorgen om jeg kan...
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Andreas

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Juli 02, 2005, 10:21:35 am »
Jeg melder pas til turen idag... ses!
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Greven

• Gæst
Re: tur imorgen
« Svar #7 Dato: Juli 02, 2005, 10:23:32 am »
Citat fra: Majse

majse

Satser på at skal ud og trille  :D
Hvis ikke jeg er på Q8 kl.14.15 så se bare at få startet og få revet den på rullen :twisted:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Re: tur imorgen
« Svar #8 Dato: Juli 02, 2005, 11:01:45 am »
Citat fra: Greven
Citat fra: Majse

majse

Satser på at skal ud og trille  :D
Hvis ikke jeg er på Q8 kl.14.15 så se bare at få startet og få revet den på rullen :twisted:

Håber du kan komme...  :lol:  :lol:  :lol:  Kunne være fedt...

Rubin

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Juli 02, 2005, 12:07:41 pm »
Kommer og prøver at lokke dig ud på nogle smukke nordsjællanske veje, langt væk fra den hæslige trafik inde i storbyen :wink:
Har lige et par småting der skal ordnes, så jeg er der ikke lige kl. 14, men senest 1420, og lur mig om ikke der dukker andre op, det gør der som regel.
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Greven

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juli 02, 2005, 06:04:38 pm »
Tak for turen idag Majse(Svanen) og Rubin!!

Fed hyggetur kunne dog godt have undværet regnvejret så igang med at pudse kværn :wink:

Kom du hjem i tørvejr Majse???

Ses der :D

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
..
« Svar #11 Dato: Juli 02, 2005, 06:50:49 pm »
Det var hyggeligt at se jer 3  :wink:

Jeg benyttede regnvejret til at vaske cyklen .. blev i meget våde ?
- og hvor kørte i hen
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #12 Dato: Juli 02, 2005, 06:54:49 pm »
Citat fra: Greven
Tak for turen idag Majse(Svanen) og Rubin!!

Fed hyggetur kunne dog godt have undværet regnvejret så igang med at pudse kværn :wink:

Kom du hjem i tørvejr Majse???

Ses der :D

Vel ankommet ( for 20 min siden )Jeps, tørvejr hele vejen hjem.. Kan godt mærke at jeg er godt brugt.. Specielt i min bedste arm ( gashåndtagsarmen ) Prøvede som I sagde det med et lille ryg i styret for at se hvordan cyklen reagerede.. og jeg må sige at det hjalp mig meget.. Der er et specielt sving ikke langt fra Fensmark som jeg normalt kun kunne tage med 60 km/t - det tog jeg med 80, og kunne mærke at jeg sagtens kan mere næste gang... Røg på et tidspunkt ind i en kortege.. Nærmere en begravelses kortege ( godt ikke på dette tidspunkt, men det føltes sådan..  ) - Træls - Et par gear ned og udenom var Majse, havde dog glemt at der kom et sving.. Så det var jo bare og kører igennem.. og det gik pisse godt.. Skønt..

Jeg takker jer begge for en god tur.. Jeg lærte en del..... Ja også at flyve.. Tænkte over det på vej hjem.. Fedt med flyvehop... ..

" svanen " - Ja det så nok lidt sjovt ud...  Ku godt selv fornemme det.. hi hi..

Greven og Rubin - ( og alle andre ) kan I have en fortsat god weekend..

Håber flere er med næste gang.. også nogle piger.. kører eller backseat... :o)

Mange hilsner
Majse

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Re: ..
« Svar #13 Dato: Juli 02, 2005, 06:58:36 pm »
Citat fra: Nikolaj
Det var hyggeligt at se jer 3  :wink:

Jeg benyttede regnvejret til at vaske cyklen .. blev i meget våde ?
- og hvor kørte i hen

Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan huske alle de mærkelige bynavne.. Vi havnede i Frederiksværk og kørte via holte... Jeg har fundet ud af hvor alle vejbump i DK er... Holte og omegn.. Damn der er rigtig mange... af alle mulige slags.. :o)

Blev ikke rigtig våde.. Regnen kunne ikke nå og ramme os... :lol:  :lol:  :lol: - Mere vejene der var våde.. Det var ikke galt...

Håber du tager med en anden gang... smil...

Majse

Rubin

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Juli 02, 2005, 07:32:50 pm »
Også herfra tak for turen til Majse og Greven
Glad for at vi kunne lære lidt fra os, og at du prøvede at bruge det Majse.

Svanen :D  :D  :D  :D

Du skulle være taget med Nikolaj, vi kom forbi masser af ædesteder :wink:
Men rart at se at du var så meget gentleman at du dog kørte forbi Måløv og kontrollerede at Majse ikke stod alene.
Imorgen bliver det så en tur hinsidan med bl.a den anden halvdel af M&M
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.