Forfatter Emne: Mobil snak  (Læst 1735 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Simon

• Plastikrocker
  • Det er livet at køre
Mobil snak
« Dato: August 05, 2008, 08:13:55 pm »
Faldt over denne bilist mobil artikel ,men det er især det sidste der undre mig ,hvordan føre man mc med mobil i hånden ?

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1040756.ece

og går dog også ind for det skal give KLIP når man har mobilen ved øret eller sms'er under kørslen.
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
Re: Mobil snak
« Svar #1 Dato: August 05, 2008, 09:19:00 pm »
jeg plejer at sette mobilen fast inde i hjelmen ved bare at klemme den fast :)

Enur

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: August 05, 2008, 10:06:40 pm »
Der er en der posted en video fra youtube, hvor der er en der ligger bagover på sin mc, imens han sms'er (under kørsel)
Grinte kun kort over det klip, for det er da bare et spørgsmål om tid før det går galt og i værste fald går ud over andrer.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 06, 2008, 10:42:40 am »
jeg har headset på... og kan tage den når den ringer - dog skal jeg koble ud for at de kan høre hvad jeg siger...
havde også lånt en bluetooth hjelm - dog meget vindstøj pga flip-op...

dog tager jeg den ik hvis det er små snoede vej, motorvej eller indre by
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: August 06, 2008, 09:23:34 pm »
Der er en der posted en video fra youtube, hvor der er en der ligger bagover på sin mc, imens han sms'er (under kørsel)
Grinte kun kort over det klip, for det er da bare et spørgsmål om tid før det går galt og i værste fald går ud over andrer.

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10725.0
Værsgo der var linket til den anden tråd... Men det er nok ikke lige noget jeg vil begive mig ud i....
Bruger generelt ikke min fon når jeg kører, og da slet ikke på mc...
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

pingo

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 07, 2008, 11:39:28 am »
Jeg havde en kæreste der kunne finde på at SMS'e mens hun sad bag på MC'en.. Det var sgu også uansvarligt. Hvis jeg ligepludselig skal bremse op eller en kører ind foran mig, så biver hun måske kastet af..
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

palle j

• Roadracer
« Svar #6 Dato: August 07, 2008, 11:51:05 am »
Faldt over denne bilist mobil artikel ,men det er især det sidste der undre mig ,hvordan føre man mc med mobil i hånden ?

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1040756.ece

og går dog også ind for det skal give KLIP når man har mobilen ved øret eller sms'er under kørslen.

Så er der nogen jeg har misforstået, jeg var sikker på at det ville gi et klip hvis man ikke kunne tale i mobil uden håndfri under kørsel  :D
Blå SV650S 00

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #7 Dato: August 07, 2008, 12:22:01 pm »
Hmmm
Jeg anser mckørsel for at være den sidste bastion (ikke engang på toilettet har man  helle (hvem hun så end er???)) hvor man hverken behøver svare sin mobil (eller SMS) eller i det hele taget tale med nogen!
Personligt får jeg både afreageret verbalt og sunget lange lyriske sange uden at det går ud over nogens hørelse, forholdet til mine medmennesker eller nogen andres finkulturelle fornemmelser!
 :orkester:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

pingo

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 07, 2008, 02:49:56 pm »
Hmmm
Jeg anser mckørsel for at være den sidste bastion (ikke engang på toilettet har man  helle (hvem hun så end er???)) hvor man hverken behøver svare sin mobil (eller SMS) eller i det hele taget tale med nogen!
Personligt får jeg både afreageret verbalt og sunget lange lyriske sange uden at det går ud over nogens hørelse, forholdet til mine medmennesker eller nogen andres finkulturelle fornemmelser!
 :orkester:

Hahah, det kan jeg kun give dig ret i :d Det er dejligt at køre og synge  :afro:
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad