Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er en der posted en video fra youtube, hvor der er en der ligger bagover på sin mc, imens han sms'er (under kørsel)Grinte kun kort over det klip, for det er da bare et spørgsmål om tid før det går galt og i værste fald går ud over andrer.
Faldt over denne bilist mobil artikel ,men det er især det sidste der undre mig ,hvordan føre man mc med mobil i hånden ?http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1040756.eceog går dog også ind for det skal give KLIP når man har mobilen ved øret eller sms'er under kørslen.
HmmmJeg anser mckørsel for at være den sidste bastion (ikke engang på toilettet har man helle (hvem hun så end er???)) hvor man hverken behøver svare sin mobil (eller SMS) eller i det hele taget tale med nogen!Personligt får jeg både afreageret verbalt og sunget lange lyriske sange uden at det går ud over nogens hørelse, forholdet til mine medmennesker eller nogen andres finkulturelle fornemmelser!