Forfatter Emne: thy træf.  (Læst 4601 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
thy træf.
« Dato: August 10, 2008, 06:10:23 pm »
takker for en rigtig hyggelig weekend i thy m masser af solskin og godt humør 8)

og til jer røvhuller der lå i samme lejer som mig eller bare var tilstede, hva fanden er dog det for en opførsel? det kan man skuda ikke byde andre mennesker :lmao: :lmao: :thumbsup: eller det burde ihvertfald være strafbart og opføre sig sånn :orkester: :orkester:

ps: skal nok prøve og være anstændig næste gang vi mødes :mrgreen: men tør ikke love noget :innocent:
nu med gixxer 1000k8:o)

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: thy træf.
« Svar #1 Dato: August 10, 2008, 07:48:44 pm »
Ja tak for en fantastisk weekend. Det var mindst lige så hyggeligt og festeligt som alle andre gange man støder ind i jer gutter og gutinder  :orkester:
Jeg er også endelig kommet hjem - kæmpe tak for I tilbød jer med et bagsæde - og kæmpe kæmpe tak til Skyggen og Kiki der hentede mig i Slagelse og fik mig fragtet op til min bil i Ordrup  :thumbsup:

Glæder mig sq til næste gang der skal være FEEEEEESSSSST - SKÅÅÅÅÅL

.......og i øvrigt Scar - jeg er ikke sikker på at anstændig findes i dit ordforråd  :lmao:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: thy træf.
« Svar #2 Dato: August 10, 2008, 07:56:23 pm »
Min sovepose er lagt til afgasning efter en god dansk bøf med bløde løg igår...

Fint vejr deroppe, men hold da kæft vi blev spulet på vej hjem.

Og der var da vildt mange SV´ere - der må have været flere her fra listen  :huh:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: thy træf.
« Svar #3 Dato: August 10, 2008, 10:07:18 pm »

.......og i øvrigt Scar - jeg er ikke sikker på at anstændig findes i dit ordforråd  :lmao:

Jeg har set Scar opføre sig anstændigt !!!!  :shock:

Jeg brugte et teleskob til at få øje på Scar der snakkede invandre politik med en grøn UFO mand ...  :huh: ... nu bliver jeg pludselig i tvivl .. teleskob'et var det en grøn tuborg ... hummm ...
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: thy træf.
« Svar #4 Dato: August 11, 2008, 04:16:00 pm »

.......og i øvrigt Scar - jeg er ikke sikker på at anstændig findes i dit ordforråd  :lmao:

Jeg har set Scar opføre sig anstændigt !!!!  :shock:

Jeg brugte et teleskob til at få øje på Scar der snakkede invandre politik med en grøn UFO mand ...  :huh: ... nu bliver jeg pludselig i tvivl .. teleskob'et var det en grøn tuborg ... hummm ...

det nemlig rigtigt, jeg gør mig nemlig meget sjældent bemærket :innocent:
nu med gixxer 1000k8:o)

pumper

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 224
Re: thy træf.
« Svar #5 Dato: August 12, 2008, 10:59:21 pm »
Selv tak scar. En skam at vi ikke kunne følges hjem. Det var dog faen's til regnvejr.Det eneste sted jeg var tør var der hvor det nye thansen tøj sad.Mine sommerhandsker smittede af så mine hænder var helt sorte.
Vi ses.
Tidl. MC GS1000E,BSA B40,GL500i,CB750F(900 motor)

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: thy træf.
« Svar #6 Dato: August 13, 2008, 04:08:16 pm »
jep det var så klodserne blev fugtige, men på den ufede måde :mrgreen:
nu med gixxer 1000k8:o)

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: thy træf.
« Svar #7 Dato: August 29, 2008, 05:08:04 pm »
kan så kun sige... at det er det man får ud af at have så skide travlt  :whatever: vi kørte hjem i tør vejr... efter en super griner oplevelse...

min makker der var med der oppe scorede, en om fredagen og en anden om lørdagen.

hende han så var sammen med lørdag, blev så kærlig, at hun ville komme en tur til fyn, senere samme aften.

Kanon !!! tænkte vi da der... så er vi fri for at have vores oppakning på cyklerne hjem...

den aftale blev lavet med hende at hun skulle tage vores skrammel med til fyn, samme aften, hvor efter hun begiver sig ned for at hente hendes bil, der går 10 15 20 min hvor der ikke sker noget, der kommer squ ikke nogen i nogen bil....

hhhuuuummmmmm

hvor efter jeg siger til min kammerat...

hvis hun har brændt os af, så har du et problem, min ven.

for hvordan vil du have 3 mands oppakning på din R1er ???????

han svare som jeg havde regnet med.. jeg ringer squ lige til hande og spørg hvor huin bliver af..

og han ringede og ringede og ringede, men der var ikke nogen dertog, telefonen.....

langt om længe kommer hun så trillen i en gammel spand, køre ind hvor vi har ligget i weekenden..

straks stikker min kammerat hele hovedet, ind igennem førevindue og næsten brøler hende ind i hovedet....

....HVORFOR FANDEN TAGER DU IKKE DIN TELEFON NÅR MAN RINGER TIL DIG....

ja han havde squ ikke haft ringet til hende og sådan køret den lidt frem og tilbage, hvor efter han hev telefonen frem, fandt det nummer han havde ringert til frem...

og stikker telefonen op i hovedet på hende....  ER DET HER MÅSKE IKKE DIT NUMMER... svar. NEJ DET ER DET SQU IKKE OG JEG HEDDER SQU IKKE HEIDI.....  :respekt:

jeg har da sjældent grinet så meget ja jeg måtta da ned og bide i græsset...

og jo det er er fra det virkelige liv

så på et eller andet plan var det jo en kanon fest  :orkester:



Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: thy træf.
« Svar #8 Dato: August 29, 2008, 09:21:44 pm »
Ville fandeme godt have set den episode  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?