Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: René T efter Juli 01, 2008, 10:20:38 amOkay...skal det så forstås sådan, at fordi man ikke har en hurtig bil og ikke gider at bremse så er det fint at køre i yderbanen og spærre for alleandre...! Det er måske lige den holdning som skal ændres lidt, men det er bare min mening. Nej da...loven er ganske klar, vi har venstrekørsel i Danmark.
Okay...skal det så forstås sådan, at fordi man ikke har en hurtig bil og ikke gider at bremse så er det fint at køre i yderbanen og spærre for alleandre...! Det er måske lige den holdning som skal ændres lidt, men det er bare min mening.
Citat fra: Big G efter Juli 01, 2008, 01:48:51 pmCitat fra: René T efter Juli 01, 2008, 10:20:38 amOkay...skal det så forstås sådan, at fordi man ikke har en hurtig bil og ikke gider at bremse så er det fint at køre i yderbanen og spærre for alleandre...! Det er måske lige den holdning som skal ændres lidt, men det er bare min mening. Nej da...loven er ganske klar, vi har venstrekørsel i Danmark. Er det DIG der har sagt det til bilister og traktor-fører, på de små snoede vestjyske veje ???
Citat fra: Grand Danois efter Juli 02, 2008, 11:15:06 amCitat fra: Big G efter Juli 01, 2008, 01:48:51 pmCitat fra: René T efter Juli 01, 2008, 10:20:38 amOkay...skal det så forstås sådan, at fordi man ikke har en hurtig bil og ikke gider at bremse så er det fint at køre i yderbanen og spærre for alleandre...! Det er måske lige den holdning som skal ændres lidt, men det er bare min mening. Nej da...loven er ganske klar, vi har venstrekørsel i Danmark. Er det DIG der har sagt det til bilister og traktor-fører, på de små snoede vestjyske veje ??? Nej, det er almen viden på de egne