Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
kører en 1000'er så dårligere end en 650'er??
Citat fra: Kristensen efter Juli 01, 2008, 08:49:46 pmkører en 1000'er så dårligere end en 650'er??Naturligvis - Suzuki har kun lavet 1000'eren fordi at de fede også skal kunne følge med..
Citat fra: Sajmon efter Juli 01, 2008, 03:34:01 pmBaj baj køreegenskaber... i begge tilfælde...Lige et spørgsmål... Hvis bredere dæk automatisk medfører dårligere køreegenskaber - kører en 1000'er så dårligere end en 650'er?? Jeg har nemlig haft begge cykler, og jeg synes ikke at 1000'eren havde dårligere svingegenskaber end den lille.... Men det er måske bare mig...
Baj baj køreegenskaber... i begge tilfælde...
Overvejede om det nemeste var at montere en SV 1000 svinggaffel med hjul og bremser og hele baduljen.Så er der kun: Kører de med samme størelse kæde? Er der samme afstand i stellet hvor svinggaffel er monteret?Er der forskel på aksel tykkelsen i svinggaflen?Skal der laves andre afstandsrør så kæden løber?
Citat fra: Pyrotek efter Juli 06, 2008, 03:43:51 pmOvervejede om det nemeste var at montere en SV 1000 svinggaffel med hjul og bremser og hele baduljen.Så er der kun: Kører de med samme størelse kæde? Er der samme afstand i stellet hvor svinggaffel er monteret?Er der forskel på aksel tykkelsen i svinggaflen?Skal der laves andre afstandsrør så kæden løber?Ik for noget - men.... Hvorfor ikke bare købe en sig en 1000´er i stedet? Så meget dyrere tror jeg næppe at det bliver..
Citat fra: MUUNK efter Juli 06, 2008, 05:07:41 pmCitat fra: Pyrotek efter Juli 06, 2008, 03:43:51 pmOvervejede om det nemeste var at montere en SV 1000 svinggaffel med hjul og bremser og hele baduljen.Så er der kun: Kører de med samme størelse kæde? Er der samme afstand i stellet hvor svinggaffel er monteret?Er der forskel på aksel tykkelsen i svinggaflen?Skal der laves andre afstandsrør så kæden løber?Ik for noget - men.... Hvorfor ikke bare købe en sig en 1000´er i stedet? Så meget dyrere tror jeg næppe at det bliver..Autolaker..Fordi 1000'eren ikke fåes i gul...