Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: amagerdk efter Juni 20, 2008, 03:50:50 pmhold dig langt væk fra dem... jeg har dem selv og de er super fede, men de har nu været gået i stykker hele to gange på et år... begge gange har jeg fået dem skiftet på garantien hos forhandleren da jeg heldigvis havde dem monteret fra start men find et alternativJeg har Track 01 monteret, og har haft dem i over 1 år nu... Aldrig haft problemer med dem...
hold dig langt væk fra dem... jeg har dem selv og de er super fede, men de har nu været gået i stykker hele to gange på et år... begge gange har jeg fået dem skiftet på garantien hos forhandleren da jeg heldigvis havde dem monteret fra start men find et alternativ
Citat fra: Rasmus S efter Juni 21, 2008, 03:09:38 pmCitat fra: amagerdk efter Juni 20, 2008, 03:50:50 pmhold dig langt væk fra dem... jeg har dem selv og de er super fede, men de har nu været gået i stykker hele to gange på et år... begge gange har jeg fået dem skiftet på garantien hos forhandleren da jeg heldigvis havde dem monteret fra start men find et alternativJeg har Track 01 monteret, og har haft dem i over 1 år nu... Aldrig haft problemer med dem...heller ingen problemer med mine "sv standart rizoma" kørt 2 år med dem