Forfatter Emne: Nærdødsoplevelse må man sige  (Læst 2415 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Nærdødsoplevelse må man sige
« Dato: Juli 01, 2005, 03:20:16 pm »
Hej Igen...

Tja, IGEN holder jeg for rødt.. ( læg lige mærke til at det er når jeg holder musse stille ) igang med at spænde mit bælte som jeg havde glemt .. ( rygsækken ) og jeg kigger i sidespejlet og tænker.. " damn han kommer med fart ham bagfra.. Jeg tænker alligevel at han har set mig og de 6-7 andre biler der holder for rødt.. men jeg bliver alligevel en anelse " hey skal jeg trykke på bagbremsen? " agtig... pludselig kan jeg se at han ser jeg holder for rødt.. ( jeg holdte ikke på bremsen , men helt ærligt, det var højlys dag ) han river i rettet samtidigt med at han bremser.. ABS bremser. - de hylede og lavede bremsespor.. Jeg letter åndet op da jeg ser ham lige når og komme uden om mig.. Kigger ned på højre side af motorcyklen og ser hans spor.. 30-40 cm fra mit baghjul... Fuck han var tæt på.... Jeg tænker bare mit.. sætter den i gear og kører ned på motorvejen.. På vej derudaf, går det altså op for mig hvad der kunne være sket.. UBEHAGEEEEEEEELIGT :cry:  Ind til siden med mig.. og puste lidt ud... Vildt at folk overser een,,, godt han opdagede mig eller måske var det bilerne han så...

Nå en lille oplevelse

Knus
Majse

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #1 Dato: Juli 01, 2005, 03:35:17 pm »
:shock:  Det var sgu en af de mere slemme  :?

Men på den anden side er det jo en god undskyldning for at feste igennem i aften  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Nærdødsoplevelse må man sige
« Svar #2 Dato: Juli 01, 2005, 03:35:46 pm »
Citat fra: Majse
Hej Igen...

Tja, IGEN holder jeg for rødt.. ( læg lige mærke til at det er når jeg holder musse stille ) igang med at spænde mit bælte som jeg havde glemt .. ( rygsækken ) og jeg kigger i sidespejlet og tænker.. " damn han kommer med fart ham bagfra.. Jeg tænker alligevel at han har set mig og de 6-7 andre biler der holder for rødt.. men jeg bliver alligevel en anelse " hey skal jeg trykke på bagbremsen? " agtig... pludselig kan jeg se at han ser jeg holder for rødt.. ( jeg holdte ikke på bremsen , men helt ærligt, det var højlys dag ) han river i rettet samtidigt med at han bremser.. ABS bremser. - de hylede og lavede bremsespor.. Jeg letter åndet op da jeg ser ham lige når og komme uden om mig.. Kigger ned på højre side af motorcyklen og ser hans spor.. 30-40 cm fra mit baghjul... Fuck han var tæt på.... Jeg tænker bare mit.. sætter den i gear og kører ned på motorvejen.. På vej derudaf, går det altså op for mig hvad der kunne være sket.. UBEHAGEEEEEEEELIGT :cry:  Ind til siden med mig.. og puste lidt ud... Vildt at folk overser een,,, godt han opdagede mig eller måske var det bilerne han så...

Nå en lille oplevelse

Knus
Majse

Fy for satan...!
Hjernedøde blikdåse pilot... :evil:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Martin021

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2005, 03:38:10 pm »
Det lyder sgu godt nok som en træls oplevelse... Alle kan lave fejl i trafikken, men hvis det var sådan en smart "brian" type tror jeg at jeg var stået af og for at fortælle ham et par sandheder  :evil:

Træls = Godt jysk ord om ting som er irreterende  :lol:
Sort SV650S K5, baghugger, egosæde, typhoon råberør, pipercross luftfilter, spyballalarm, fuldkåbe og meget andet godt :_)

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2005, 03:46:24 pm »
:shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Det var sgu godt at der ikke skete andet end at du blev godt forskrækket.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2005, 03:53:07 pm »
Hvad fanden sker der for folk i trafikken. Folk har så travlt med de "farlige" MC´ister, men mener at have hørt, at når det går galt for os i trafikken, så er langt størstedelen af gangene pga andre bilister eller cykelister.... Tror de bare at vi kan flytte cyklen så let som ingenting??

Igen er hovedsagen, at der trods alt ikke skete dig noget, andet end lidt tanker om "hvad-nu-hvis-han-ikke" og en god omgang hjertebanken...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #6 Dato: Juli 01, 2005, 03:56:24 pm »
Citat fra: SVea
. Folk har så travlt med de "farlige" MC´ister, men mener at have hørt, at når det går galt for os i trafikken, så er langt størstedelen af gangene pga andre bilister eller cykelister.... Tror de bare at vi kan flytte cyklen så let som ingenting??

Tjaa  :?  Men det er jo "os" der går i stykker uanset hvem der kvajer sig  :evil:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #7 Dato: Juli 01, 2005, 04:32:40 pm »
Meget heldigt der ikke skete dig noget. Det kan sgu hurtigt gå galt også selvom man holder stille  :?  Lucky you
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #8 Dato: Juli 01, 2005, 06:25:17 pm »
Citat fra: SVea
Hvad fanden sker der for folk i trafikken. Folk har så travlt med de "farlige" MC´ister, men mener at have hørt, at når det går galt for os i trafikken, så er langt størstedelen af gangene pga andre bilister eller cykelister.... Tror de bare at vi kan flytte cyklen så let som ingenting??

Igen er hovedsagen, at der trods alt ikke skete dig noget, andet end lidt tanker om "hvad-nu-hvis-han-ikke" og en god omgang hjertebanken...

Svea, skal du ikke med imorgen.. på tur ????
Majse