Forfatter Emne: Benzinlampe, km/l, igen igen igen..  (Læst 3895 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Benzinlampe, km/l, igen igen igen..
« Svar #15 Dato: Juni 17, 2008, 11:06:58 am »
Har tanket i lodret stilling i dag og jeg tror faktisk der ku være en lille liter ekstra!
Fylder helt op til kanten!
Men der skal jo nok køres lidt bagefter! ikke noget med at stille den på støttebenet i solen når den er 105% fuld!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #16 Dato: Juni 17, 2008, 02:35:07 pm »
Har tanket i lodret stilling i dag og jeg tror faktisk der ku være en lille liter ekstra!
Fylder helt op til kanten!
Men der skal jo nok køres lidt bagefter! ikke noget med at stille den på støttebenet i solen når den er 105% fuld!
 8)
Fantastisk så var det ikke bare en tanketorsk jeg bøvsede op :D Men af hensyn til at være tvunget til lige at brænde en liter af inden den kan stilles ind igen tror jeg bare jeg tanker som jeg plejer..  :innocent:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

mcbundy

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: Juni 17, 2008, 04:01:03 pm »
det er ikke nødvendigt at brænde en liter af inden du parkerer på side benet...fyld du bare helt op mens cyklen står oprejst....det løber ikke over bare du ikke fylder mere i end det kan være under det gitter / dæksel med huller som sidder øverst i tanken

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #18 Dato: Juni 18, 2008, 08:32:37 am »
Ja men det gør jeg altså he he! der kan faktisk lige skohornes et par dl ekstra ind, så skal klappen bare lukkes lidt mere forsigtigt!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Juni 19, 2008, 06:59:30 pm »
min begynder at blinke omkring 180 km, der har ikke været den store ændring efter jeg fik rullet
min SVér med åbent KN filter

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #20 Dato: Juni 19, 2008, 08:11:00 pm »
Blinker ved 150, tanker siddende (omkring 13l v 150km), og der er ikke overløb på tanken.
SV1000(N)K7
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

pumper

• Plastikrocker
« Svar #21 Dato: Juni 20, 2008, 08:57:05 am »
Min er helt standart og blinker ved 185km. Dog har jeg to gange kørt 205km på v-power.(kommer til at lave en blindtest en dag).
Tidl. MC GS1000E,BSA B40,GL500i,CB750F(900 motor)