Forfatter Emne: EB's pædofili-afsløringer  (Læst 4469 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #15 Dato: Maj 30, 2008, 08:37:19 am »
De skulle have skåret "NOGET" af  :lmao:  :brok:  :brok:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #16 Dato: Maj 30, 2008, 10:26:24 am »
... uanset hvad børn under 18 år ...

Blot for at være en definitions-knepper - sidst jeg kiggede var den sexuelle lavalder 15 :shock:

Hvis man har lovlig sex med en på 15 eller derover så er man vel i juridisk forstand ikke pædofil - lige meget om man er 18 eller 90?!

Jeg mener at mine mest suspekte eskapade drejer sig om at jeg var sammen med en på hhv. 19 og 35 da jeg var 26 (heftig sommer) - så jeg fejer ikke for egen dør. Mener blot at det er vigtigt at man er enig om "hvad" pædofili er i debatten.

Hvis man er pædofil når man er sammen med en på under 18 og over 15 så burde den sexuelle lavaler jo hæves og/eller lovgivningen udspecificeres.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #17 Dato: Maj 30, 2008, 11:01:20 am »
... uanset hvad børn under 18 år ...

Blot for at være en definitions-knepper - sidst jeg kiggede var den sexuelle lavalder 15 :shock:

Hvis man har lovlig sex med en på 15 eller derover så er man vel i juridisk forstand ikke pædofil - lige meget om man er 18 eller 90?!

Jeg mener at mine mest suspekte eskapade drejer sig om at jeg var sammen med en på hhv. 19 og 35 da jeg var 26 (heftig sommer) - så jeg fejer ikke for egen dør. Mener blot at det er vigtigt at man er enig om "hvad" pædofili er i debatten.

Hvis man er pædofil når man er sammen med en på under 18 og over 15 så burde den sexuelle lavaler jo hæves og/eller lovgivningen udspecificeres.

Sexuel og strafferetlig lavalder: 15 år.
Myndig: 18 år.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #18 Dato: Maj 30, 2008, 11:07:32 am »
Hvis vedkommende er 15-17 år er det stadig ikke helt "fair game". Fra straffeloven:

Citér
§ 223. Den, som har samleje med en person under 18 år, der er den skyldiges adoptivbarn, stedbarn eller plejebarn eller er betroet den pågældende til undervisning eller opdragelse, straffes med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #19 Dato: Maj 30, 2008, 11:13:03 am »
Sexuel og strafferetlig lavalder: 15 år.
Myndig: 18 år.

Så det vil altså sige at man rent juridisk set skal spørge hendes far om lov hvis hun er under 18  :shock: :club:

"... duuu eeehhh 'svigerfar' hrrmm, nu forholder det sig således at jeg meget gerne vil penetrere din datter gentagende gange - kan vi ikke finde ud af noget med at jeg pudser bilen og sååå er det 'frit spil'..." ???

Aaarh, det' GAS - beklager spam!
« Senest Redigeret: Maj 30, 2008, 11:20:30 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #20 Dato: Maj 30, 2008, 11:39:10 am »
Hvis vedkommende er 15-17 år er det stadig ikke helt "fair game". Fra straffeloven:

Citér
Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.

Så man må godt score en under 18 - man må bare ikke være alt for god til det?
SV1000S K6 - blå.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: EB's pædofili-afsløringer
« Svar #21 Dato: Maj 31, 2008, 09:54:52 am »
Sexuel og strafferetlig lavalder: 15 år.
Myndig: 18 år.

Så det vil altså sige at man rent juridisk set skal spørge hendes far om lov hvis hun er under 18  :shock: :club:

"... duuu eeehhh 'svigerfar' hrrmm, nu forholder det sig således at jeg meget gerne vil penetrere din datter gentagende gange - kan vi ikke finde ud af noget med at jeg pudser bilen og sååå er det 'frit spil'..." ???

Aaarh, det' GAS - beklager spam!
som far har jeg det lidt svært hvis der kom en knægt og sagde
Jeg har tænkt mig at sparke kældervinduet ind på din datter , er det ok med dig?
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr