Forfatter Emne: Yeeeehaaaa på baghjul  (Læst 3336 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #15 Dato: Juni 08, 2008, 11:48:47 am »
Jamen det er da utroligt med dig Majse, du er altid så pokkers glad.. Jeg blir helt misundelig :(
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #16 Dato: Juni 08, 2008, 10:15:27 pm »
det er heller ikke saa fandens godt for dine styr lejer,eller hvad de nu hedder paa dansk.

holder vejret til naeste sondag naar jeg lige kommer et smut hjemover.
kronrørslejer, er ordet du leder efter. :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #17 Dato: Juni 08, 2008, 10:23:44 pm »
Pas nu på og uha nej cyklen går i stykker... blablabla  :hand: :hand: :hand:

Jeg kunne nu ikke forestille mig en tur uden at SV´eren er på hjul hver gang det er mulig, og så længe man ikke bare holder fuld gas på så skal det sgu nok gå skal du se...  :D

Når lejer og pakdåser stryger, så må de bare skiftes ud... Det er jo sliddele som eks. bremser mm. som vi jo så til gengæld ikke bruger så meget.  :blink: :D :D :D

God fornøjelse med et nyt kapitel i din motorcykelkarriere Majse.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #18 Dato: Juni 08, 2008, 11:46:54 pm »
her er et lille link til hvad der kan ske når man sparer på gummiet på forhjulet
http://www.112alarm.dk/2008/motorvejdtc/motorvejdtc.htm

Hvor står det at den Kawasaki ting kørte på baghjul?

det er heller ikke saa fandens godt for dine styr lejer,eller hvad de nu hedder paa dansk.

holder vejret til naeste sondag naar jeg lige kommer et smut hjemover.

Den eneste cykel jeg kender til som nogensinde har smadret kronrørslejer på det er en VFR800, og der havde cyklen kørt 75.000 km - hvoraf de sidste 40.000 var inklusive wheelies - og det var med MEGET hårde landinger. 450 kroner og 2 arbejdstimer senere var den så god som ny...
Jeg sætter min temmelig blødt ned, da jeg ikke trækker den længere ud end 9.000 før jeg lægger an til landing - og da med gas på. Min forgaffel og mine kronrørslejer funker fint endnu.

Majse - nu lover du mig  :brok: at passe på dig selv... Kontrol er NUMERO UNO!!!!
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #19 Dato: Juni 10, 2008, 12:16:00 am »
Men Majse da også... Hvem skal nu fortælle folket, at de skal køre ordenligt, og tænke på de folk, der skal skrabe dem op, når de ligger som sådan en gang hakket flæsk midt på vejen  :undecided: Men det er da dejligt for dig, at du har kørt på et hjul, og jeg vil til hver en tid komme med min sorte sække og samle alle dine legemsdele op fra vejen. Bare du lige ringer i forvejen, så jeg er sikker på, om jeg kan den dag  :mrgreen:


Forhåbentlig sker der ikke noget... Men dejlig det er du sgu alligevel.. tænk at vil samle mig op...  :D :D - skal nok passe på.....  :kiss:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #20 Dato: Juni 10, 2008, 12:16:57 am »
Jamen det er da utroligt med dig Majse, du er altid så pokkers glad.. Jeg blir helt misundelig :(

Der jo ingenting at være sur over.. solen skinner og vi kører på mcer igen... Dejligt.....  :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #21 Dato: Juni 10, 2008, 12:18:26 am »


Majse - nu lover du mig  :brok: at passe på dig selv... Kontrol er NUMERO UNO!!!!

Lover jeg......  :D :D :D