Forfatter Emne: Rensning af kæde - problem  (Læst 9482 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus S

• Roadracer
Re: Rensning af kæde - problem
« Svar #15 Dato: Juni 03, 2008, 04:21:20 pm »
Når man har en guld-farvet kæde, så bliver snavset dobbelt så tydeligt  :mrgreen:

Ja, men den er også dobbelt så sweet at se på. Altså i "ren tilstand"  :mrgreen:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
« Svar #16 Dato: Juni 05, 2008, 04:34:56 pm »
Har lige et extra spørgsmål her.

Det forreste tandhjul er dækket af en lille plastik plade som sidder med 3 skruer. Jeg prøvede at pille den af, men det var ikke lige til. Skal gearskifteren pilles af først?
Grunden til at jeg ville have den af var at jeg kunne se at der lå et tykt lag af noget meget ubskriveligt. Dette vil jeg jo gerne have renset væk. Er WD40 bedst til det? Eller skal der andre produkter på banen?
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #17 Dato: Juni 05, 2008, 04:47:21 pm »
Ja gear pedalen plejer jeg at pille af. Men læg lige mærke til hvilken vinkel den har. For det kan du mærke når du sætter dig op på cyklen igen. Altså hvilken vinkel din fod skal være for at kommder under pedalen
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #18 Dato: Juni 05, 2008, 05:58:19 pm »
Dette vil jeg jo gerne have renset væk. Er WD40 bedst til det? Eller skal der andre produkter på banen?
Det er bare kædefedt med snavs i.. Jeg ville passe på med at bruge WD40 - skulle være lidt hårdt ved o-ringene på kæden, så brug noget petrolium/lampeolie/tændvæske i stedet. Fjern evt. det værste med en ske ;) :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her