Forfatter Emne: Blitzet! Øv!  (Læst 6910 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Blitzet! Øv!
« Svar #30 Dato: Maj 08, 2008, 09:44:02 am »
Vedr. fartkontrollen, kan man så ikke påstå, at man ikke selv kørte den, men havde lånt den til en potentiel køber (Hvis navn man ikke lige fik :?). Mener jeg så et klip herinde engang (link fra mcg), hvor en R1 kørte fra politiet - de havde selvfølgelig fået hans nummerplade, men ejeren påstod, at han ikke vidste hvem der kørte den :whatever: Så han slap med en væsentlig mindre bøde for ikke at vide hvem der kørte den...

Samme 'trick' må vel gælde ved fartbøder --> mener faktisk det er derfor de ikke sender særlig mange af dem ud...

Så skulle køberen også ha lånt dit tøj og hjelm?? Er det ikke lidt langt ude??

Jeg har to sæt tøj/hjelme som ser vidt forskellige ud...

Fandt klippet jeg henviste til tidligere... En R1 der kører på baghjul forbi politiet, stikker af, og udtaler så, at det var en potentiel køber der kørte den... Næsten synd for hr. :police:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=8844.0

Og som omtalt... kun en bøde for ikke at udtale sig... :?

Ja det var godt nok utroligt som det klip kunne forarge folk og få dem op af stolen  :lol: :wink:

Er du tilfældigvis i familie med en Alex Niemann? Jeg var introvejleder med ham på studiet i 2004...
« Senest Redigeret: Maj 08, 2008, 09:48:48 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Niemann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
Re: Blitzet! Øv!
« Svar #31 Dato: Maj 08, 2008, 04:44:39 pm »

Ja det var godt nok utroligt som det klip kunne forarge folk og få dem op af stolen  :lol: :wink:

Er du tilfældigvis i familie med en Alex Niemann? Jeg var introvejleder med ham på studiet i 2004...

Kender ham ikke lige nej...

newborn

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
  • Newborn SVrider
Re: Blitzet! Øv!
« Svar #32 Dato: Maj 13, 2008, 11:25:05 pm »
Selvfølgelig kan man være heldig at billedet bliver for dårligt, jeg tror desværre det sker i de færreste tilfælde. Jeg fik taget billede med solbriller og mørkt visir og alligevel var det rimelig tydeligt, at det var mit ansigt i hjelmen, for tydeligt til at jeg prøvede at undgå bøden i hvert fald, selvom om tanken strejfede mig.
Jeg forstår ikke mænd, der ikke kører mc - jeg har prøvet !!
Jeg forstår ikke kvinder,                       - jeg har prøvet !!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Blitzet! Øv!
« Svar #33 Dato: Maj 14, 2008, 08:38:21 am »
Selvfølgelig kan man være heldig at billedet bliver for dårligt, jeg tror desværre det sker i de færreste tilfælde. Jeg fik taget billede med solbriller og mørkt visir og alligevel var det rimelig tydeligt, at det var mit ansigt i hjelmen, for tydeligt til at jeg prøvede at undgå bøden i hvert fald, selvom om tanken strejfede mig.

BÅDE solbriller og mørkt visir? Alle de kendte burde gå med den combo når de bare er SÅ "for kendt til det her sted...  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

newborn

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
  • Newborn SVrider
Re: Blitzet! Øv!
« Svar #34 Dato: Maj 22, 2008, 12:02:51 pm »
Behageligt for øjnene, bortset fra ved +190, så begynder hjelmen at trykke på brillerne  8) men det må man jo tage med.
Jeg forstår ikke mænd, der ikke kører mc - jeg har prøvet !!
Jeg forstår ikke kvinder,                       - jeg har prøvet !!