Forfatter Emne: Ups, hold ikke for rødt.. hvis der er huller i vejen.  (Læst 8441 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Andreas

• Plastikrocker
Ups, hold ikke for rødt.. hvis der er huller i vejen.
« Svar #30 Dato: Juni 22, 2005, 04:10:51 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Hønse

Har du fået dit kort SVea?  8)

Skal stå kl 6.30 i morgen tidlig nede hos køreskolen og så skal min MC skæbne besejles efterfølgende.... Mine nerver er svage og jeg kan ikke engang drikke mig fuld og dulme dem. Men knægten er sendt hjem til sin far og jeg påtænker at bure mig inde med chips, dip, cola, film og 1 karton smøger.

Pøj Pøj med imorgen...

og kør' hellere lidt for hurtigt end langsomt til prøven, ellers tror den motorsagkyndige bare du er usikker  :wink:
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

A.P.

• Roadracer
« Svar #31 Dato: Juni 22, 2005, 05:59:50 pm »
Ja knæk og bræk som man siger, og nej du skal ikke køre forhurtigt men lige på hastigheden. 8)
MC kortet er ikke så slemt som bil kørekortet, for den motorsagkøndige sidder jo i bilen bag ved sammen med kørelæren, så skulle han have en dårlig dag mærker man det ikke rigtigt. :wink:
er SVerne så bestilt eller den står måske allerede der hjemme. :?:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

kashhh

• Plastikrocker
« Svar #32 Dato: Juni 22, 2005, 06:49:16 pm »
Citat fra: Ole Hansen
Jeg skal prøve.. De demonstrede, hvordan cyklen ville reagere, hvis man blev påkørt bagfra. Hvis man holdt forbremsen, dykkede den meget i forgaflen og dermed har man mindre kontrol. Hvis man derimod holder bagbremsen dykker den stort set ikke..

Prøv at få en til at hjælpe dig med at skubbe dig (og her kunne jeg have skrevet "i røven", men det vil give nogle mærkelig associationer :) ) mens du sidder på cyklen og holder forbremsen og bagefter det samme med bagbremsen..

Ellers må en af instruktør-føllene demonstrere :)

Uanset hvad.. bliver man påkørt bagfra så skvater man!.. du får jo ikke et lille skub, så du skal nok vælte af Mcyklen ligemeget om du har den på fodbremsen eller håndbremsen..
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Coyote

• Roadracer
« Svar #33 Dato: Juni 22, 2005, 09:18:16 pm »
--> Majse:
Surt show med den parkering ved rødt lys  :(  - har desværre ikke en historie at fylde i bægeret -

--> Svea:
 Held og lykke med prøven - det skal nok gå - efter hvad jeg så - så var du rigtig god til at sidde bagpå ud mod langelinie  :)
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #34 Dato: Juni 22, 2005, 09:24:57 pm »
Citat fra: Coyote

--> Svea:
 Held og lykke med prøven - det skal nok gå - efter hvad jeg så - så var du rigtig god til at sidde bagpå ud mod langelinie  :)
Ja det har du rigtig nydt har du... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Held og lykke SVea få så fingrene i det styrepapir så du kan komme med ud og trille... :wink:  :wink:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing