Forfatter Emne: MC'er og knallerter/scooter  (Læst 4855 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #15 Dato: Maj 16, 2008, 10:27:49 pm »
Hilser normalt ikke på knallertere/scootere...

Men i dag gjorde jeg en god gerning. Mens jeg var på hjem, spottede jeg en knægt på scooter, som kørte uden hjelm. Jeg kiggede kort på ham, prikkede til min egen hjelm for at signalere "Har du ikke glemt noget???"  :police:

Han blev lidt paf og returnede et par fagter også...  :mrgreen:
SV650N ABS K8

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #16 Dato: Maj 18, 2008, 08:40:04 am »
Hilser på alle mc, er også nogle gange blevet snydt af en scooter, men pyt. Er også kommet til at hilse på mange mc'er når jeg er i bil, ren vanesag, de ser det dog ikke.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #17 Dato: Maj 18, 2008, 02:44:13 pm »
Er også kommet til at hilse på mange mc'er når jeg er i bil, ren vanesag, de ser det dog ikke.

X2, Men de hilser heller ikke tilbage  :loser:

Jeg hilser sådan lidt sporadisk på både scootere og biler og busser og naturligvis andre mc´er. Jeg kan godt lide at føle mig sådan lidt kendis agtig med alt det hilseri  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #18 Dato: Maj 18, 2008, 09:31:16 pm »
Jeg savner altså min Yamaha 4 gears fra 1978  :cry: Jeg køber knallert igen...  :mrgreen:

Smøj til side: Jeg hilser nogen gange for sjov - fedt at se en halv fuld fisker, på en maxi med mælkekasse, der ikke fatter en meter af hvorfor man er så venlig...

X2!!!  :mrgreen:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #19 Dato: Maj 19, 2008, 04:58:02 pm »
Har aldrig hilst på en scooter ^^ Har været lige ved det men, nåde lige at tænke mig om inden det gik galt. Min søster gør det heletiden ;D meget sjovt at grine af efter, de vinker dog aldrig igen. De tænker sikkert nogle idioter!

JesperK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #20 Dato: Maj 20, 2008, 08:41:41 am »
Er sgu også kommet til at hilse på MC'er når jeg sidder i bilen!  :afro:

Fedt at se at jeg ikke er den eneste som (ubevidst) hilser pænt på scootere/knallerter/semi-mc'er o.lign.

Jeg er dog helt sikkert med på den med at hilse på knallertskoler. De skal ha' den største hilsen af dem alle. På vej i de voksnes rækker med tuning, baghjulskørsel og "dør"træk. Fantastiske tider!

Vi ses på vejene  :respekt:
SV 650 AK7 - Best way to travel

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #21 Dato: Maj 20, 2008, 09:19:24 am »
Hilser gerne, og tit... Som andre har skrevet, ligner nogle scootere en lille mc... lidt, og på afstand etc.  :innocent:
Jeg hilser også på biler i ny og næ... :shock: Men det er mest med en "strakt-langemand" (den på hånden altså) Som i morges da en gammel trunte ikke lige havde lagt mærke til der var en bus, 2 personbiler og så mig der holdt stille og ventede på at der blev grønt. Derfor kom der et bremsehvin, og konen kom helt op siden af mig og holdt alt for tæt (syntes kun det var 10 cm.. men det var jo nok mere.. men tæt var det) og halvvejs oppe på midterhellen i den anden side... Så sad hun og viftede med armene...  :club: :brok: :brok: :club:.. Så fik hun sgu fingeren og et par gloser med på vejen... Mest fordi jeg blev pissebange...  :oops:
Brændt barn, lugter ilde...