Jo Jo Jeg overlevede skam RDèren, som 18`årig uden begrænsninger på HK
........
Kan godt se der er mange fordele og ulemper ved begge maskiner, så det er sku svært..........Men må ud at se om jeg overhovedet kan få lov, at prøvekøre maskinerne.
Brugt kunne også være en ide, men så skal man jo nok ha en maskine der har en 4-5 år på bagen, ellers er der Sq ik meget ved at spare de 20.000 en F.eks 2006èr koster. Aner jo ikke hvordan den er kørt til, og kørt på...........
Når nu jeg har $$$$$$$ til en ny.........
Det skal måske også lige ind i overvejelserne, at jeg ikke hører til de største, Kampvægten er vel en 75 kg max. (Cykelrytter ved siden af, med rugbrøds motor og uden doping
)
Nå men der ligger et tilbud ved den lokale Mc-forhandler på 115.000 incl. Fuldkåbe/Fancybaglygter/Nr. plader holder/Blinklys og ALT grej, det er så 650èren vi snakker.
Samtidigt har jeg set på en "brugt" 1000èr IndReg. 15-2-2008, til ca 130.000..........Med hele gøjemøjet......Fuldkåbe Osv. Osv (Ved godt jeg nævnte "brugt" før men han kan for faen vel ik ha ødelagt den på 500 K)
Kan godt se der er mest stemning for en 1000èr hvis pengene er til det, og jeg kan styre den højreHånd........
Men i kan S`følgelig ikke vælge for mig så må prøve mig frem