Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Kondi efter April 08, 2008, 11:27:28 pmHar taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne Jeg har også kørt + 200km (237 for at være præcis) i styrtende regnvejr, men det var km/t ! på vej ind mod Braunsweig, så er der var ingen problemer med damp.Tag jer sammen!Kan man ikke tage mosten så køb en kadet Tude-dyr
Har taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne
Citat fra: Dunant efter April 11, 2008, 07:47:41 amCitat fra: Kondi efter April 08, 2008, 11:27:28 pmHar taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne Og det synes du er fedt at prale med ... Jeg synes sgu det er ganske uansvarligt at kører 237 km/t i styrtende regnvejr.. Måske du skal arbejde lidt med din situationsfornemmelse.. Og kører efter forholdene.. Vi kan da alle sammen kører +200, det er da ikke noget problem.. Men tror på at de fleste SVrider og alle andre udefra kører forsigtigt i regnvejr..
Citat fra: Kondi efter April 08, 2008, 11:27:28 pmHar taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne
Tak for linket sv-spiret det var lige hvad jeg skulle bruge
Forskærms forlænger fåes også på e-bay til 17,95€ + porto.http://cgi.ebay.co.uk/
At køre i regnvejr er sgu da noget af det ledeste!!!! Man sidder kun og tænker på hvornår det ender, og hvor mange timer man nu skal bruge på at pudse modellen. Og ja, hvis det regner vil jeg da langt hellere køre Kadett. Men også i såden èn er det fandme da uansvarligt at køre 237 km/t i regnvejr! Og kald mig bare Tude Fjæs