Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
så lad mig omformulere Glæder mig meget til at høre om der er mange kilometer i dem, samt om der er godt bid i svingene... (håber jeg der er)
Citat fra: LSJ efter April 10, 2008, 10:38:49 amså lad mig omformulere Glæder mig meget til at høre om der er mange kilometer i dem, samt om der er godt bid i svingene... (håber jeg der er)Jeg kørte præcist 19134 km på mit sidste Pilot Road 2ct bagdæk.Der var lidt mere tilbage tilbage, men det var ved at blive lidt fladt. Har aldrig haft et dæk der holdt så godt før.
lyder lækkert må man spørge om hvad det har kostet med monteringmed disse fjedre ??Mvh Henrik
Citat fra: Henrik.poulsen efter April 10, 2008, 07:14:22 amlyder lækkert må man spørge om hvad det har kostet med monteringmed disse fjedre ??Mvh HenrikNu skrev BLZ at du kunne kontakte mig, men det allerbedste er hvis du selv ringer til Alex .. "ingen grund til at gå til røven, når man kan gå til hovedet.." eller hvordan det der ordsprog nu lyder..
men tænkte nu at du næsten bruger en del tid her inde hvor alex har travlt i værkstedet ^^
Citat fra: blz efter April 10, 2008, 11:15:29 ammen tænkte nu at du næsten bruger en del tid her inde hvor alex har travlt i værkstedet ^^Det er netop derfor det er bedre at tale med Alex om det.. (håber du er blevet glad for din fjeder opgradering.. )
Citat fra: Brian Lund efter April 10, 2008, 10:45:59 amJeg kørte præcist 19134 km på mit sidste Pilot Road 2ct bagdæk.Der var lidt mere tilbage tilbage, men det var ved at blive lidt fladt. Har aldrig haft et dæk der holdt så godt før.der er der andre i MCG der har fortalt om 20k+men alt efter kørestil
Jeg kørte præcist 19134 km på mit sidste Pilot Road 2ct bagdæk.Der var lidt mere tilbage tilbage, men det var ved at blive lidt fladt. Har aldrig haft et dæk der holdt så godt før.