Jeg havde min maskine til vinteropbevaring dèr, og det var helt ok. Opbevaring i 6 mdr (hulk
) og 6k service beløbede sig til relativt beskedne 2500,- (ca-beløb), så dèn del skal de have ros for!
Dog skal de have ris for deres manglende kommunikation. Jeg sendte dem en lang mail med spørgsmål angående opgradering af grislingen (af typen, "hvis vi finder en ordentlig pris, må i gerne ordne det i løbet af vinteren" = penge i kassen til dem.
Jeg sendte beskeden i oktober, vel vidende at de nok havde travlt med opstaldning af andres maskiner. Jeg hørte intet, så jeg ringende til dem i december/januar, for at høre om de havde modtaget den. De mente beskeden nok var "slugt" af spamfiltret, og bad mig sede den igen, og så skulle de nok vende tilbage til mig asap.
Jeg understregede at den vile blive sendt indenfor meget kort tid efter tlf. samtalen.
Jeg hørte ikke noget fra dem...
Da jeg hentede maskinen i arts, var der ingen der sagde noget, så der er antageligvis ikke blevet "oprettet en sag" på mine spørgsmål.
Jeg var/er ikke specielt pissed off, idet det gav mig anledning til at finde et andet værksted, som sikkert bliver mit faste fremover.
Dog synes jeg alligevel at jeg ville nævne det her, fordi jeg synes det er temmelig ringe service af et firma, at ignorere en potentielt betalende kunde af 2 omgange.
Jeg tror ikke, det er et dårligt værksted, de tjener bare for mange penge i forvejen