Forfatter Emne: Montering af fuldkåbe på sv650s  (Læst 1927 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

brandstrup

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Montering af fuldkåbe på sv650s
« Dato: Marts 29, 2008, 08:39:08 am »
Hej SVRider...

Jeg har lige fået den originale fuldkåbe, og skal igang med at montere den.. Alle skruer osv er på sådan en platte, hvor de hver især har et serienummer nedenunder.. Problemet er, at i guiden der hører med, har alle delene et bogstav "A, B, C, D" og det er der jo ikke på¨den platte hvor skruerne sidder på.. Jeg er ikke den store teknik-nørd med jeg ved at jeg nok skal få sat den på...

Er der nogle her der ved hvor man evt. kan finde en guide til montering af fuldkåbe på en sv650s fra 2007??

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Montering af fuldkåbe på sv650s
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2008, 04:22:28 pm »
Der skulle da gerne være en vejledning på den "platte" du skriver om. Det er ikke voldsomt svært, og hvis du bare følger vejledningen tager det en times tid at montere kåben.

Det med hvilke skruer og dippedutter der er A, B, C osv. kan man se i vejledningen, hvor der står mål på skruerne. Man må så måle sig ud af problemet.

Held og lykke med monteringen !
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

brandstrup

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Re: Montering af fuldkåbe på sv650s
« Svar #2 Dato: Marts 30, 2008, 05:16:09 pm »
En lille update... Skruen som går fra stel til motor, "hvor det der håndtag beslag i sort skal sidde", der er den medfølgende skrue fandme ikke lang nok.. Dette har resulteret i, at jeg har smidt min mc af hos min lokale mc-pusher.. Så må det koste de 1-1½time i løn at få bundkåben på"...

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Montering af fuldkåbe på sv650s
« Svar #3 Dato: Marts 30, 2008, 06:47:24 pm »
Er kåben til en 650´er ? For hvis du har fået en forkert (dvs. til en 1000), vil det bla. være længden på de bolte der er problemet.
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.