Da jeg fik lavet mit Typhoon trip ( slutningen af April), kørete jeg et smut ind til KBh. Derinde konstaterede jeg at der ikke var mere koblingsvæske i beholderen. Nå men fylder noget på, og er yderst opmærksom på om det taber yderligere. Kører uden at miste noget i lidt over en måned, lige indtil i forgårs. I løbet af cirka en halv dag....tom som en ministerhjerne. Kan ikke se nogen utæthed ved master eller slanger, men den virker meget fedtet ved slavecylinderen.
Smutter forbi den lokale Suzukipusher, og siger hva faen er den af mester??? Han siger det samme og en mekaniker flyver på den øjeblikkelig. De viser sig at pakningen ved slavecylinderen er utæt, og selve cylinderrummet er iret en smule indvendig. What tænker jeg. Godt nok kører jeg meget, har allerede trevlet næsten 8k i år. De siger der er en anden der har ringet med det samme problem. Nå men de vandsliber den, og sætter noget nyt pakningsfedt på, for en ny slavecylinderer i restordre. Han siger at han vil orientere C. Reinhardt om det.
Så jer der har købt en af de "billige" K3, vær opmærksom på om den smider koblingsvædske
For det pis, det tærer maling og lak som bare fanden, var begyndt på min(meget meget lidt), men det vil de selvfølgelig også ordne når den nye slave kommer og skal på
Ham der også har været ude for det, har kørt ca 6000 km
PS Stor ros til min lokale suzukidealer, det er KB i Skive
Det er jo også vigtigt at rose forhandlerne i disse tider