Forfatter Emne: Problemer med SV1000 "billige" modeller  (Læst 2282 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Problemer med SV1000 "billige" modeller
« Dato: Juni 09, 2005, 09:04:35 pm »
Da jeg fik lavet mit Typhoon trip ( slutningen af April), kørete jeg et smut ind til KBh. Derinde  konstaterede jeg at der ikke var mere koblingsvæske i beholderen. Nå men fylder noget på, og er yderst opmærksom på om det taber yderligere. Kører uden at miste noget i lidt over en måned, lige indtil i forgårs. I løbet af cirka en halv dag....tom som en ministerhjerne. Kan ikke se nogen utæthed ved master eller slanger, men den virker meget fedtet ved slavecylinderen.
Smutter forbi den lokale Suzukipusher, og siger hva faen er den af mester??? Han siger det samme og en mekaniker flyver på den øjeblikkelig. De viser sig at pakningen ved slavecylinderen er utæt, og selve cylinderrummet er iret en smule indvendig. What tænker jeg. Godt nok kører jeg meget, har allerede trevlet næsten 8k i år. De siger der er en anden der har ringet med det samme problem. Nå men de vandsliber den, og sætter noget nyt pakningsfedt på, for en ny slavecylinderer i restordre. Han siger at han vil orientere C. Reinhardt om det.

Så jer der har købt en af de "billige" K3, vær opmærksom på om den smider koblingsvædske :!:  :!:  :!:  :!:

For det pis, det tærer maling og lak som bare fanden, var begyndt på min(meget meget lidt), men det vil de selvfølgelig også ordne når den nye slave kommer og skal på :D

Ham der også har været ude for det, har kørt ca 6000 km

PS Stor ros til min lokale suzukidealer, det er KB i Skive :D  :D
Det er jo også vigtigt at rose forhandlerne i disse tider
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Problemer med SV1000 "billige" modeller
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2005, 09:51:20 pm »
Godt tip at høre om...

Laver du ikke en kopi af dette indlæg under forhandlere?
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

hod

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Har et .....
« Svar #2 Dato: Juni 09, 2005, 10:25:11 pm »
... bestyrelsesmøde i SKive næste fredag. Har tænkt at tage SV´ern derop.

Har din lokale pusher andre erfaringer, tricks eller lignende jeg burde bestille tid til at få undersøgt ?

HOD
HOD, Søllerød, tidligere SV 1000 og SV 650. Bæge ænder
Ducati Monster 900 i.e. Dark ´01
Ducati Monster 620 ´03

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Problemer med SV1000 "billige" modeller
« Svar #3 Dato: Juni 09, 2005, 10:54:16 pm »
Nej ikke specielt med tricks eller tips.. det kan jo også bare være at vi er nogen få der har været uheldige, og resten er jer er heldige...det håber jeg. Men han er en reel forhandler, og hans mekanikere er også fine. Dette er jo ikke ment som en forhandler anmeldelse, men som en "heads up" til alle dem der har fået en ny SV model 03. Har min egne bette teori om hvorfor det er sket, og det er fordi de sikkert har stået længe på lager et eller andet sted, og så er der ikke blevet skiftet vædske på koblingen i et år plus, derfor opløser koblingsvæsken, den tætningpasta de kommer på når man samler den.. men hva ved jeg????
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn