Forfatter Emne: renegade airkit  (Læst 2843 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Fister

  • Gæst
renegade airkit
« Dato: Juni 07, 2005, 12:15:02 am »
hejsa er der nogen der har hørt / erfaring med det kit

http://www.renegade-products.com/renegade/messages/8/2601.html?1058285365

sv650s K3 blå

Palle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
  • Bike: Sv650S
renegade airkit
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2005, 12:38:33 pm »
Yes sir!! Jeg monterede sådan en fætter sidste forår.
Der var lidt problemer med leveringen da carbon-pladen de først havde sendt passede til SV1000 og de gang på gang ikke fattede hvad jeg skrev til dem... (undskyldningen var noget med at race-sæsonen nærmede sig). Men så fik jeg endelig betjening af en af ejerne.. Jorge---- Og jeg fik den rigtige plade.

Super lyd hvis man kan lide et ordentligt vrææl når den får gas. Jeg synes det er fedt... andre gør nok ikke.
Om det giver nogle HK eller om det bare er Lyd-tun ved jeg ikke helt...  Den lyder til at have 100+ HK  :lol:
Palle, Aalborg - Silver SV650S-03 Mods:  JMV kåbe, undertail og hugger. Sædeskal, Fuld Akrapovic titanium, Tre-mod, Hyperpro forgaffelfjedre, hvide blink mm.

Palle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
  • Bike: Sv650S
renegade airkit
« Svar #2 Dato: Juni 09, 2005, 12:39:47 pm »
Nu vi lige er ved Renegade. Jeg kan anbefale deres oval titanium-potte - den lyder rigtigt godt og virker til at være kram.
Palle, Aalborg - Silver SV650S-03 Mods:  JMV kåbe, undertail og hugger. Sædeskal, Fuld Akrapovic titanium, Tre-mod, Hyperpro forgaffelfjedre, hvide blink mm.

Fister

  • Gæst
renegade airkit
« Svar #3 Dato: Juni 10, 2005, 11:22:38 am »
så bliver manden nok lige nød til at høre hvor den er shoppet og ikke mindst pris :D