Forfatter Emne: Garage i Odense...  (Læst 2824 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Niemann

• Søndagskører
  • **
Garage i Odense...
« Dato: Marts 09, 2008, 09:10:10 am »
Jeg har endelig fået mig en garage til SVinet, og så endte det endda med en meget tæt på - lækkert.
Nå, men sagen er den, at min 'nabo-garage' står tom, så hvis der er en der mangler en garage i Odense C, så synes jeg disse er lækre til prisen.

De er ret store, 7 m dyb vil jeg skyde på. Godt nok ikke meget bredere end at man kun lige kan køre en bil derind, og så klemme sig ud - Men det er jo lige meget i vores tilfælde, hehe.

Den koster 300,- om måneden, og ligger omkring Christiansgade og Palnatokesvej. (Vil ikke så gerne 'afsløre' den præcise adresse hvor min cykel holder, så send mig en PM hvis det har interesse - så kan i få nummeret til udlejer). Jeg løber vel ikke nogen risiko ved at afsløre min addresse over en PM herinde?? Har været lidt i tvivl om måden jeg skulle annoncere garagen på - nogle der har et forslag til en smartere måde??

Kunne jo være hyggeligt at få et SVin til nabo - eller en anden mc-ist for den sags skyld.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
Re: Garage i Odense...
« Svar #1 Dato: Marts 09, 2008, 09:36:01 am »
fuck hvor er jeg misundelig over at det ikke lige er på amager der er sådan en plads... det er lige det jeg søger  :cry:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Marts 10, 2008, 12:37:07 pm »
7 meter dyb  :shock: Hvordan får du så maskinen op  :lmao:

Nå, fedt det lykkede med en garage - jeg tror ikke du skal være så nervøs i dette forum  8)

PS. Jeg kan godt ha en 20 - 30 maskiner stående i laden til vinter (og en 5 - 10 stykker frostfrit)  :mrgreen:

/Morten

PS Det med garagen er i Sønderjylland  :whatever:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #3 Dato: Marts 10, 2008, 01:41:08 pm »
Utroligt at der ikke er flere som lejer sin garage ud. Jeg kunne da godt selv bruge en plads til mit SVin men jeg kan ikke se hvor den skulle være henne, her i Rødovre hvor jeg bor.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Emil -Ejlemos-

• Plastikrocker
  • XR-1000 Rouge TC-6
« Svar #4 Dato: Marts 10, 2008, 03:37:10 pm »
En skam den ligger så "langt" væk fra mig.. bor helt inde i nærheden af kongensgade... ellers kunne jeg godt være interesseret...