Forfatter Emne: Så er SV'en sat til salg...  (Læst 4444 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

johnjohn

• Søndagskører
  • **
Re: Så er SV'en sat til salg...
« Svar #15 Dato: Marts 05, 2008, 01:49:26 pm »
Jeg synes S'eren er rigtig fed, men det er prisen også  :D Jeg 'nøjes' med en Cooper D - den er relativ billig i drift (omtrent 21 km/l) og kører samtidig rigtig godt (efter min mening). Desuden tror jeg forsikringen ville halshugge mig hvis jeg skulle have en Cooper S; 21 år, 2 års skadefri anciennitet på MC (som iøvrigt kun kan overføres hos enkelte selskaber)...

Og hvordan har du som 21årig råd til en Mini Cooper?

fldahl

• Roadracer
  • the devil made me do it...
« Svar #16 Dato: Marts 05, 2008, 02:05:48 pm »
Jeg synes S'eren er rigtig fed, men det er prisen også  :D Jeg 'nøjes' med en Cooper D - den er relativ billig i drift (omtrent 21 km/l) og kører samtidig rigtig godt (efter min mening). Desuden tror jeg forsikringen ville halshugge mig hvis jeg skulle have en Cooper S; 21 år, 2 års skadefri anciennitet på MC (som iøvrigt kun kan overføres hos enkelte selskaber)...

Det er mandens egen sag 
Nu uden tohjulet liv...

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #17 Dato: Marts 05, 2008, 02:28:19 pm »

Det er mandens egen sag 

Jeg har hørt ude i byen at han sælger sin krop inde på MC-galleri - det er den oplagte PIMP-car :) ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #18 Dato: Marts 05, 2008, 07:04:44 pm »
Køb en Peugoet 107 og sæt nogle strammere fjedre på den så kører den også som en go-kart og du kan stadig beholde SVinet.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Marts 05, 2008, 07:08:27 pm »
Tror også hurtigt man kan få en Golf II pimpet op til samme stil for en 50.000,- og stadig have svinet! :)

Same same - but different
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #20 Dato: Marts 05, 2008, 08:31:12 pm »
trist at du stopper på mc men god fornøjelse med minièn, den er ganske sjov. :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #21 Dato: Marts 05, 2008, 08:34:14 pm »
Hvis valget stod mellem enten eller så ville jeg ikke eje en MC. Min hjemmeadresse og arbejdsadresse kræver et køretøj der kan bruges hele året og i al slagts vejr.....og som jeg kan bruge til at hente knægten fra dagplejen med.
Heldigvis blev der råd til begge 3 he he  :innocent:

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #22 Dato: Marts 05, 2008, 09:01:08 pm »

Det er mandens egen sag 

Jeg har hørt ude i byen at han sælger sin krop inde på MC-galleri - det er den oplagte PIMP-car :) ;)

Jesper har fat i den lange ende. Min markedsføringsstrategi er under udarbejdelse og skal være nem at huske; jeg har tænkt noget i stil med BBB (Byens Bedste Balder)  :kiss:.
Desuden smider jeg aldrig pant ud i skraldespanden, jeg vandt 40 kr. i juleskrabekalderen og spiller lotto dagligt. Jeg vinder selvfølgelig den store gevinst indenfor et par dage således at jeg kan få råd til bilen  :blink: Jeg kører under motto'et; man kan hvad man vil og jeg er overbevist om at jeg har en rig onkel over i USA der får et slagtilfælde i næste uge.
Hvis ovenståede slår fejl, bliver jeg sandsynligvis hobby bankrøver ("jeg låner jo bare pengene af banken, de får dem tilbage igen når lånet er tilbagebetalt").  :D

Ej, hemligheden er i virkeligheden at jeg har en fast indtægt, en SV'er i udbetaling samt en mindre opsparing. Jeg ved ikke hvordan i andre klarer dagligdagen?  :wink:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #23 Dato: Marts 05, 2008, 09:05:38 pm »
Køb en Peugoet 107 og sæt nogle strammere fjedre på den så kører den også som en go-kart og du kan stadig beholde SVinet.

Jeg har været ude og prøvekøre en 107, og kom frem til at det ikke lige var mig  :lmao:
Theis

Ex. SV650S ejer.

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
« Svar #24 Dato: Marts 05, 2008, 09:24:26 pm »

Riktig kul bil, med Peugeot-diesel;)

Selv har jeg en Peugeot med BMW(el Mini) bensinmotor....
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
« Svar #25 Dato: Marts 06, 2008, 03:11:50 pm »
...ellers kan jo denne utgaven av Fiat 500 være et fint alternativ...

Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window